Fanta4free Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 husker jeg så et glimt fra sesongen som gikk på tv her for leden og la merke til at han ikke hadde tattoos lenger...nå har jeg bare sett sesong 1 men holder på med sesong 2 nå..men noen som vet hvor de har tatt veien?? Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 De ble brent ut av huden hans i begynnelsen av sesong 4. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Begynn å se prison break du.. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Prison break. Nok og se en sesong. Lost. Nok og se en sesong. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 som sakt holder jeg på med sesong 2 på dvd nå Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Prison break. Nok og se en sesong. Nei, sesong 2 er også verdt å se, men jeg forstår at folk kan syntes det blir litt drøyt i nr 3 og 4 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Prison break. Nok og se en sesong.Lost. Nok og se en sesong. Fail Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Prison break. Nok og se en sesong. Nei, sesong 2 er også verdt å se, men jeg forstår at folk kan syntes det blir litt drøyt i nr 3 og 4 Egentlig litt enig. Sesong en og to var veldig bra (9/10). Sesong tre var ikke like bra (7/10). Sesong fire synes jeg de drar ut alt og går rundt seg selv (5/10). Føler det veldig sjeldent skjer noe spesiellt i en episode, men noen unntak. Men for all del, den er fortsatt verdt og se om du liker serien selv om det ikke er noe og rupe hurra for slik det en gang var. Jeg bare håper de ikke fortsetter slik. Tør gjette på at det blir en femte sesong og om de ikke klarer og fornye seg selv håper jeg virkelig det blir den siste. Synd at pengene lokker mer enn kvaliteten, for de kunne fint ha lagt dette til fire sesonger slik at det hadde skjedd litt mer i hver episode. Er vel unødvendig og si dette. Men det er hvertfall min mening. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 At du mener sesong 3 er bedre enn sesong 4 sier jo litt. Det har vært mye mer spenning og kvalitet i sesong 4 enn det sesong 3 klarte å komme med. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Trådstarter fikk svar på sitt spørsmål i det første svaret. Resten av postene er bare generell diskusjon. Det har vi andre tråder til. Siden spørsmålet er besvart stenges tråden. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg