eripaul1 Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Jeg er interessert i en porteføljemappe jeg kan ha mine medieoppgaver fra skolen i. Vil blant annet ha dvder inni også..gode forslag til butikker som har sånt? Må holde til i bergen, eventuelt på nettet. Endret 28. mars 2009 av eripaul1 Lenke til kommentar
eripaul1 Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 Oi, trykket på feil underfora, mulig å flytte? Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Jeg er interessert i en porteføljemappe jeg kan ha mine medieoppgaver fra skolen i. Vil blant annet ha dvder inni også..gode forslag til butikker som har sånt? Må holde til i bergen, eventuelt på nettet. Prøv en bokhandel, evnt binders elns. Oi, trykket på feil underfora, mulig å flytte? Trypp på knappen og si i fra der. Siden jeg er snill har jeg gjort det for deg! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå