Natrium Skrevet 5. april 2009 Forfatter Del Skrevet 5. april 2009 Litt rotete med greiner, men de vokser jo der.. Liker at den ruver ut av bildet! Den der har stått der en stund ja. Herlig bilde. Takk for tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Det motivet der kan jeg like, siden jeg så og si har vokst opp på en gård. Du har fått frem en god dybde her, traktoren formelig vil ut av billedruta som Trondster har kommentert. Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 6. April Kløyvinga er i gang Jeg og pappa var ute å kløyvet noen vedkubber, og jeg synes jeg fikk fanget øyblikket bra. Bildet er kanskje ikke det beste bildet teknisk sett, men jeg er ganske fornøyd. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 jeg synes jeg fikk fanget øyblikket bra Det er jeg enig i, timingen er omtrent perfekt med skikkelig flisesprut. Men det er litt uskarpt ja. Ser nesten ut som bevegelsesuskarphet, noe som var litt snålt ved 1/160s. Men kanskje du skvatt litt da øksa traff. Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 Men kanskje du skvatt litt da øksa traff. Kan hende det ja Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 7. april 2009 Forfatter Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Det ble ikke noe bilde i dag, men det kommer i morgen Endret 7. april 2009 av Natrium Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 8. April Irr Grønn Er ikke helt fornøyd med dagens bilde, det regnet hele dagen og når det endelig var opphold var klokka halv ni. Da var det ganske mørk og jeg hadde ikke stativ, noe som gjorde det vanskelig å få et skarpt bilde. Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 9. April Sneglehus Jeg er på hytta ved sjøen, derfor skal jeg prøve å ta noen bilder med sjømotiv. Dette er det første, og jeg er ganske fornøyd. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Kult det øksehugget. Flisene fyker.. øyeblikket er fanget bra. Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Vil bare melde meg inn i øksehuggfanklubben. Vedskivene repeterer vinkelen i underarmene hans slik at kraften og fartsfølelsen forsterkes. Pent. Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 Kult det øksehugget. Flisene fyker.. øyeblikket er fanget bra. Vil bare melde meg inn i øksehuggfanklubben. Vedskivene repeterer vinkelen i underarmene hans slik at kraften og fartsfølelsen forsterkes. Pent. Tusen takk, jeg setter stor pris på det Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 10. april 2009 Forfatter Del Skrevet 10. april 2009 10. April Vannet skvulper Jeg beklager refleksjonen i vannet til høyre på bildet. Jeg har også redigert bort en båt som stod helt oppe i toppen, til høyre, på bildet. Jeg er ikke så god til å redigere, men båten var helt oransj, derfor måtte den vekk fra fotografiet. Håper ellers dere liker bilder. Jeg setter også pris på konstruktiv kritikk Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Kan være enig i at oransj båt passer dårlig her Kunne tenkt meg at du hadde gått nærmere og kun fått med selve spruten Tom Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 12. april 2009 Forfatter Del Skrevet 12. april 2009 12. April Gress fra grus I dag ble det et bilde fra hagen. Håper dere liker det. Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 16. April Vanndråpe Jeg la merke til denne dråpen på et blad ut i hagen i dag. Jeg syntes det var et bra motiv, og derfor tok jeg dette bildet. Kommentarer mottas med glede Lenke til kommentar
kaian Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Veldig fine grønnfarger her, og fin stofflighet i gresset. Like og det store fine dråpen. Kanskje litt for midtstilt, men et fint bilde som fikk fram en god følelse i meg! Likte også veldig godt bildet av traktoren og det av røsslyngen. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Dråpebildet er rolig og behagelig å se på. At dråpen er midtstilt føltes helt naturlig og for meg. Endret 16. april 2009 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
kaian Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Ah, klart. Det at dråpen ligger midt i bildet forsterker roen, den gode følelsen jeg fikk da jeg så det. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Fin dråpe - sitter helt stille - før det blåser opp og et vindkast tømmer den utover.. Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 Tusen, tusen takk for alle de flotte kommentarene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå