Natrium Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Bruker: Natrium Utfordring: Våren kommer. Nærområdet mitt. Deltakernivå: Pingle Utstyr: Sony Alpha A350 ANTALL BILDER: 11 Endret 28. april 2009 av Natrium Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 (endret) 1. April Dette er altså mitt første bilde: Påskelilje Jeg tok bildet ute i hagen og jeg er ganske fornøyd. Brukte Gimp til å endre litt på kontrasten. Nå er det bare å fyre løs med kritikk. Endret 1. april 2009 av Natrium Lenke til kommentar
Anew Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Pent, men det ser ut som om du har brent ut noen farger i knoppen. Bildet hadde nok generelt tålt en noe mørkere eksponering. Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Takk for svar, og konstruktiv kritikk. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Det er noe tull med fargene her ja... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Ingen dårlig start på aprilfesten dette. Er enig med anew at du nok kunne ha undereksponert litt her; det ville hindret at deler ble utbrent. Men de fargene som er her er tøffe. Jeg kunne dog tenkt meg at du ikke hadde kuttet så tett i toppen. Litt luft over knoppen hadde vært kjekt. Tom Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Takk for tilbakemeldinger Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 2. April Mosen vokser Tok meg en tur ut i hagen i dag også. Jeg er ikke helt sikker på lysstyrken på bilde, men hvis jeg begynner å tulle med det blir det hverfall galt. Lenke til kommentar
Litium Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Lyset ser greit ut i mine øyne. Jeg likte hvordan du hadde fanget de små, nærmest stakkarslige mosetustene der man nesten kan se dem forsøke å vokse, men jeg er litt usikker på steinen de sitter på. Den uklare biten med stein i forgrunnen, mest nede i høyre hjørne, trekker til seg mye oppmerksomhet her. Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Lyset ser greit ut i mine øyne. Jeg likte hvordan du hadde fanget de små, nærmest stakkarslige mosetustene der man nesten kan se dem forsøke å vokse, men jeg er litt usikker på steinen de sitter på. Den uklare biten med stein i forgrunnen, mest nede i høyre hjørne, trekker til seg mye oppmerksomhet her. Ja, jeg la merke til at det var uklart i fronten på steinen, dessverre etter at jeg hadde tatt bildet. Endret 2. april 2009 av Natrium Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 (endret) 4. April Calluna Jeg hadde litt dårlig tid, så det ble en tur ut i hagen på lørdag også. Endret 4. april 2009 av Natrium Lenke til kommentar
Storm67 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Flott bilde med behagelige farger. Godt å se at våren kommer. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Fine farger i røsslyngen! Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Fine, behagelige bilder som illustrerer poenget dit bra med en seerverdig DOF. Ang. det første bildet så kan folk være litt for hysteriske når det gjelder utbrente partier i blant. Den lille, hvite flekken var ikke noe sjenerende i mitt tilfelle og kan heller tolkes i retning av at det er en konsekvens av den ULTRASTERKE VÅRSOLEN som sprer sin imsense mengde med glede og iver for å få små, gule knoper til å bli nyutsprunge blomster (eller 15. åringer.) Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 5. april 2009 Forfatter Del Skrevet 5. april 2009 Tusen takk for alle tilbakemeldingene! Dette gir meg mer lyst til å fulføre festen. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Det er bare å stå på. Du har jo kommet godt igang, og temaet ditt har mange muligheter. Tom Lenke til kommentar
Litium Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Veldig pent og behagelig bilde Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 5. april 2009 Forfatter Del Skrevet 5. april 2009 5. April Gammel Traktor Var på hytta til besteforeldrene mine og fant denne traktoren, grodd fast mellom trær og busker. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Litt rotete med greiner, men de vokser jo der.. Liker at den ruver ut av bildet! Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Den der har stått der en stund ja. Herlig bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå