Xanitra Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Vurderer å rolle en caster. Så da undrer jeg på om necromancer er noe kult, eller om jeg skal ta noe annet. please help. Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Så vidt jeg skjønner er Necro en ganske god klasse, men de er som castere flest litt myke, og tåler lite hvis noen med peiling kommer for nær, men de har god offensiv styrke på avstand. Om det er noe kult? Vel, liker du casterklasser så er det sikkert kult. Får adgang til Spellweaving senere i spillet. Enkleste er vel å rolle en Necro i Tortage, og spille litt med klassen, så får du nok fort feelingen på om det er noe for deg eller ikke. (Selv spiller jeg Bear Shaman) Lenke til kommentar
Trylleblyant Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Har selv en necro som jeg driver og levler for tiden. Er snart lvl 50, og synes det er veldig moro. Hvis du vil fokusere på casting istedenfor pets, så kjør på Nightfall feats for alle penga. Evig mye bedre spelldamage, og etter mitt syn er det morsommere å nuke, pluss at det å ha ørten pets rundt seg hele tiden er irriterende. Som Atomics sier, kan de være ganske squishy, og man kan ha en tendens til å dø ofte i PvP. På den annen side gjør de mye damage, og kan potensielt hanke inn mange flere kills enn deaths i minigames. Kom ut fra et minigame med 21 kills og 5 deaths her om dagen for eksempel. EDIT: Ser nå at tråden var noen dager gammel, så du har sikkert bestemt deg alt, men den kan jo være nyttig for andre som lurer på det samme Endret 9. april 2009 av Trylleblyant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå