CFM Skrevet 28. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Rar tittel men.. Et bilde jeg tok i dag mens jeg ventet på en A340 (som aldri kom). Åssen fungerer dette synes dere? Endret 28. mars 2009 av W202 Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 28. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2009 Et kult bilde av et kult fly. Skulle gjerne sett at flyet var litt mer "nose up" i øyeblikket du tok bildet, du har ikke noen bilder av flyet nærmere touchdown? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. mars 2009 Nja ettersom innflygningen er såppass bratt her så vipper dem nesa opp mye senere enn vanlig.. Men her er i hvertfall et bilde av touchdown: Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 28. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2009 Rar tittel men.. Et bilde jeg tok i dag mens jeg ventet på en A340 (som aldri kom). Tja, flyet kom til Tromsø :-) Ikke at jeg var og tok bilder av det... Lenke til kommentar
Rodswinger Skrevet 28. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2009 Her har du vært på rett sted til rett tid,. Likte spesielt bilde #1,syns du har truffet med fokus,litt kjapp lukkertid fryser jo nesten propellene,men gir en fin sløret bakgrunn,som du godt kan ha på sånne bilder,selv om det er flott landskap. Godt sett og godt tatt! Lenke til kommentar
CFM Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Tja, flyet kom til Tromsø :-) Ikke at jeg var og tok bilder av det... Ikke det flyet. Det som skulle hit var fra det fanske luftforsvaret tror jeg. Mulig det landa på Evenes i stedet.. Men jeg skulle nok ha tatt turen til Tromsø ja.. Var jo første gang en A340 (OY-KBI fra SAS) landa der.. Rodswinger: Takker Endret 28. mars 2009 av W202 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå