cruzader Skrevet 28. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2009 Noen som vet om et bra svisj lignende script jeg kan bruke for styring av musikk på lan? tanken koble en 200" prosjektor og pa anlegg på en pc så kan folk stemme på en intranet adresse, men ingen av scriptsene jeg har funnet hittil har vært særlig brukervenlige eller bortimot null administrasjonsmuligheter. Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 28. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2009 Tunez har dette, men den blir ikke aktivt utviklet lenger. Jeg har også et PHP-script liggende som gjør det du etterlyser (lagde for GlobeLAN en gang i tiden, men tror ikke vi har brukt den etter 2004), men usikker på om det fortsatt fungerer i det hele tatt... Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. mars 2009 tunez så ganske greit ut men linux :/ vil helst ha noe til windows Lenke til kommentar
slett meg! Skrevet 28. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2009 Cruzader, som ikt-Konsulent burde du greie linux, selvom du jobber mest med M$ på jobben. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. mars 2009 men jeg kan desverre ikke være våken 24/7 så prøver unngå linux brukt så jeg ikke må ta dethvergang noe skal oppdateres. Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 28. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2009 men jeg kan desverre ikke være våken 24/7 så prøver unngå linux brukt så jeg ikke må ta dethvergang noe skal oppdateres. Da vet du tydeligvis ikke hva du prater om... Jeg har hatt linuxservere stående å gå uten å gjøre noe med dem i flere år. Lenke til kommentar
slett meg! Skrevet 28. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2009 Sitter med samme erfaring som deg laaknor. BTW: hadde vært tøft å få det scripet til å funke med spotify Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Da vet du tydeligvis ikke hva du prater om... Jeg har hatt linuxservere stående å gå uten å gjøre noe med dem i flere år. og du vet tydeligvis ikke hva du prater om heller, med mindre du mener oppetid resulterer i at alt av musikk i verden magisk legge seg selv innpå maskinen? at en server kan stå i årevis uten behov for oppdateringer etc er ikke akkurat noe som bare gjelder linux, men var ikke snakk om det her heller. er snakk om en maskin stående for musikk avspilling der vi ikke vil klare legge inn hele verden av sanger på forhånd så vil være folk som vil ha sanger lagt til. hjelper fint lite med oppetid da om de andre som vil administrere maskinen alldri har brukt linux før når de skal legge til nye filer fra andre maskiner på nettverket. Endret 28. mars 2009 av cruzader Lenke til kommentar
slett meg! Skrevet 28. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2009 Er ikke akkurat veldig vanskelig å bruke ssh for å legge inn musikk, også kan man jo bare bruke et skript som automatisk finder sangen i den mappa og legger den til i vote lista. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) men for de andre som vil administrere det, er det vanskelig nok ønsker også holde det i php så jeg kan plassere reklame/logoer fra sponsorer på skjermen, samt evnt samkjøre med andre prosjektoren som har serverinfone og chat som går i php. Endret 28. mars 2009 av cruzader Lenke til kommentar
slett meg! Skrevet 28. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Og så godt som jeg liker å diskutere fortsetter jeg: Du kan jo bare ha en uploader i php, som laster opp filene til en mappa, så har du et skript som søker gjennom mappa og legger det inn i votelista. Siden tunez er åpen kildekode er det bare å gå inn å endre i www mappa som php/html filene mest sansynelig ligger i Endret 28. mars 2009 av ALS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå