Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

svisj lignende script for musikk?

Anbefalte innlegg

Noen som vet om et bra svisj lignende script jeg kan bruke for styring av musikk på lan?

tanken koble en 200" prosjektor og pa anlegg på en pc så kan folk stemme på en intranet adresse, men ingen av scriptsene jeg har funnet hittil har vært særlig brukervenlige eller bortimot null administrasjonsmuligheter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da vet du tydeligvis ikke hva du prater om... Jeg har hatt linuxservere stående å gå uten å gjøre noe med dem i flere år.

og du vet tydeligvis ikke hva du prater om heller, med mindre du mener oppetid resulterer i at alt av musikk i verden magisk legge seg selv innpå maskinen?

at en server kan stå i årevis uten behov for oppdateringer etc er ikke akkurat noe som bare gjelder linux, men var ikke snakk om det her heller.

er snakk om en maskin stående for musikk avspilling der vi ikke vil klare legge inn hele verden av sanger på forhånd så vil være folk som vil ha sanger lagt til.

hjelper fint lite med oppetid da om de andre som vil administrere maskinen alldri har brukt linux før når de skal legge til nye filer fra andre maskiner på nettverket.

Endret av cruzader
Lenke til kommentar

men for de andre som vil administrere det, er det vanskelig nok :)

ønsker også holde det i php så jeg kan plassere reklame/logoer fra sponsorer på skjermen, samt evnt samkjøre med andre prosjektoren som har serverinfone og chat som går i php.

Endret av cruzader
Lenke til kommentar

Og så godt som jeg liker å diskutere fortsetter jeg:

Du kan jo bare ha en uploader i php, som laster opp filene til en mappa, så har du et skript som søker gjennom mappa og legger det inn i votelista.

Siden tunez er åpen kildekode er det bare å gå inn å endre i www mappa som php/html filene mest sansynelig ligger i

Endret av ALS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...