Bytex Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Jeg har sett Ron Jeremy peise på ei nydelig ung 20-åring, men likevel ha så stålkontroll at han kunne telle ned fra 10 til 0 før han kom, og slapp "loaden sin" nøyaktig på zero. Men han har jo hatt endel trening også. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Synes jenter er helidgere når det kommer til det temaet. Sexpartner er oppskrytt uansett. Men såklart, jenter har jo mensen, pms og skal paret få unger er det jenta/dama som må føde. Så det er vel en fordel jenter må kunne unnes, vi slipper iallefall å føde. Og helt ærlig, det ser forbanna vondt ut. Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Nei, klarer ikke å holde igjen hvis det fortsettes helt likt:p Lenke til kommentar
Saarah Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Vel... Jeg klarer ikke å holde igjen, det er sikkert noen jenter som klarer det, men jeg er for svak, men jeg kan få flere under samleie så det gjør ingenting for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg