Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Klarer jenter å holde igjen orgasme?

Gjest Guest_Lurer_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Lurer_*

Hei! Lurer på om det kvinnelige kjønn klarer å holde igjen orgasme slik som det mannlige kjønn klarer. Eller må man gi seg før en når toppen, istedenfor å knipe igjen ? Bare lurer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For a variety of reasons, some people choose to fake an orgasm. A recent Redbook survey shows that 52% of women regularly fake orgasms. Only 17% are likely to have an orgasm during sexual intercourse, because the clitoris often is not stimulated enough by intercourse alone. 43% of women report “some kind of sexual problem,” such as inability to achieve orgasm, boredom with sex, or total lack of interest in sex.[citation needed]

Skikkelig heldige, gitt.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_kamikaze_*

Ingen jenter som har svar på dette? Har opplevd flere ganger at det går for fort for jenta så man ikke rekker å holde på så lenge før man må pause. Eller at de får flere orgamser og blir slitne. Da kunne det vært nyttig om de hadde klart å holde igjen litt. Så det så

Lenke til kommentar
Gjest jentejente

vi jenter har den evnen å klare å holde tilbake en orgasme så lenge vi vil.

Selvfølgelig; for noen er det vanskelig eller umulig, for andre går det greit.

Men i teorien skal alle kunne klare det ved hjelp av trening..

Jeg har for øvrig ingen problemer med å holde igjen. Jeg kommer veldig lett, så noen ganger vil partneren min at jeg holder igjen. På denne måten kan han bestemme når jeg skal komme og/eller vi kan komme samtidlig.

(og holder jeg igjen en orgasme, blir det som regel sterkere også)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Gjest Jente16

Jeg klarer å holde igjen. Litt hvert fall. Er bare å tenke på noe som ikke er såå turn-on. Orgasmen blir ofte mye bedre om jeg holder igjen litt også. :)

Men dere gutter som syns jenter er så heldige: Vi får kanskje sterkere orgasmer, og vi kan få flere etter hverandre, men ganske så få får orgasme under samleie. Jeg har vært sammen med kjæresten min i ett år nå, og vi har sex regelmessig. Jeg har aldri fått orgasme under samleie, mens han det går for han så godt som alltid. (jeg klarer å få orgasme ved fingring, though. Men savner det ved sex)

Det er kjipt skal jeg si dere... Så ikke klag gutter :p

Lenke til kommentar
Men dere gutter som syns jenter er så heldige: Vi får kanskje sterkere orgasmer, og vi kan få flere etter hverandre, men ganske så få får orgasme under samleie. Jeg har vært sammen med kjæresten min i ett år nå, og vi har sex regelmessig. Jeg har aldri fått orgasme under samleie, mens han det går for han så godt som alltid. (jeg klarer å få orgasme ved fingring, though. Men savner det ved sex)

Det er kjipt skal jeg si dere... Så ikke klag gutter :p

Hørt om kommunikasjon?

Prat med typen din om det, lær han å tilfredsstille deg. Hvis dette er gjort men gutten gidder ikke å tilfredsstille deg så finn deg en ny eller utløs dine seksuelle fantasier med noen andre.

Alt for mange jenter som gir gutten alt ansvar for både sin egen og jentas orgasme. (Antyder ikke at dette gjelder deg jente16)

Lenke til kommentar
Gjest Jente16

Kjæresten min vet hvordan han skal tilfredsstille meg. Og vi kommuniserer svært godt. Som sagt, jeg kommer når han fingrer meg (på klitoris), så det er ikke der problemet ligger. Jeg klarer vel bare ikke å komme så lett når jeg har noe i kjeden, I guess. Jeg klandrer ikke kjæresten min, han gjør så godt han kan. (Og ikke overlater jeg alt arbeidet til han heller. Jeg gjør mye selv ;))

La bare merke til at det var noen gutter som sa jentene var så heldige med orgasmene sine. Derfor ville jeg fortelle disse at de ikke burde være misfornøyde eller misunnelige.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...