Jens viking Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Hei! Nå har det seg sånn at Empire total war har kommet ut. jeg startet spillet og grafikken måtte raskt settes til low for at det ikke skulle lagge. litt kjedelig å kjøre på low når kompisene sitter ved siden av deg og kjører på high.. Så, nå ønsker jeg å oppgradere pcen min. har skrudd og modifisert pcen min flere ganger, men i det siste har jeg ikke vært noe særlig oppdatert på maskinvare fronten så lurer på om dere kunne hjelpe meg med å finne det billigste oppsettet for å kjøre Empire på high/max! Pcen min er nå: Stasjonær(ofc) pentium 4 3.4 ghz 2 gig ram Ati x1950pro 350w strømforsyning Microsoft xp ØNSKET MITT: Noe ala denne pakken GeForce GTS 250 (billigste versjon) 600w strøm hva tror dere? vil den klare high på empire/andre krevende spill? ønsker helst å kjøpe oppsettet fra komplett (svært fornøyd med de), med mindre delene er en del billigere et annet sted. ATI/nVIDIA og INTEL/AMD er det samme for meg i grunn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå