Gå til innhold

ASP: [Løst]Trenger hjelp med parse error ved publisering av asp.net side

Anbefalte innlegg

Hei, jeg driver å utviler en webside i asp.net (3.5) lokalt, men publiserer denne noen ganger til webserveren. Nå fikk jeg følgende feilmelding:

Parser Error
Description: An error occurred during the parsing of a resource required to service this request. Please review the following specific parse error details and modify your source file appropriately.

Parser Error Message: Could not load type 'survey._Default'.

Source Error:

Line 1:  <%@ Page Language="C#" AutoEventWireup="true" CodeBehind="Default.aspx.cs" Inherits="survey._Default" %>
Line 2:  
Line 3:  <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">

Source File: /query/default.aspx	Line: 1

Ser at det er survey._Default som den ikke klarer å loade, men skjønner ikke helt hva jeg må gjøre for å fikse det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så fint at du klarte deg ut av problemet. men tror du dette innlegget er til noen som helst hjelp i det hele tatt for nestemann som kansje ramler borti samem problemstilling?

Vanlig praksis er å legge til informasjon om hvordan man klarte å løse det og ikke bare skrive LØST iheaderen.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg var ikke så kjent i Windows Server 2008 og IIS7, så når jeg skulle legge ut websiden, så laget jeg bare en mappe i rootwww katalogen og så at den havnet under riktig website i IIS7en. For at det skulle fungere, måtte jeg høyreklikke på mappen og velge convert to application.

Derfra var det ganske selvforklarende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...