Gå til innhold

Supertilbud av Dell bærbare (gjelder til 29. mars)


Anbefalte innlegg

Dette begynner å ligne på smil til det kjulte kamera eller noe sånt:) Fortsett å bytt PCer og la oss følge med på reisen. X-files2; du tror det ikke selv om du ser det :dribble:

Haha! Jo da, jeg skal nok holde dere oppdatert. ;) Det kan se ut som om touchknappene på denne klikker under oppstart av Windows. Da kan jeg kanskje leve med det. Er "mute" som henger seg opp. Hengte seg opp en gang i sted etter oppstart, og hvis det skjer igjen så kan jeg ikke akseptere det, for da får jeg jo ikke lyd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den saken din blir nesten meir og meir utrolig, blir jo snart uroleg over så mye problem du har hatt. sjølv må eg si at eg fekk nett problem med tuchknappane på Dell Studio Xps 16 som eg kjøpte nyleg, men problemet er litt underleg siden sjølve plastikk/glaset har bøygd seg sån at sensiviteten er elendig, men jaja men eg sier du får nesten ringe World Records og spør om du nerme deg verdensrekorden

:woot:

Lenke til kommentar

Siste nytt er at jeg fikk levere tilbake HP-maskina jeg kjøpte på Expert, og fikk pengene tilbake.

 

Deretter bestemte jeg meg for å svelge stoltheten min, bite i det ekstremt sure eplet, og bestille den nye Dell Studio 15 UTEN touchknapper.

 

Det sjokkerer meg hvor vanvittig kunnskapsløse og og til tider arrogante alle (nøyaktig alle) kundebehandlerne jeg har snakket med på Dell er.

 

Ringte for to dager siden for å forhøre meg om den nye modellen. Nevnte touchknappene for han jeg snakket med, og at jeg hadde fått samme problem på HP. Da lo han godt. Og det kan jeg jo forstå. På det tidspunktet jeg ringte var det ingen aktive kupongkoder som ga f.eks. 10 % rabatt. Kampanjen gikk ut samme dag, og jeg spurte om det ville komme en ny kupongkode dagen etter. Eller om det ville komme en ny og bedre kampanje. Det var ikke planlagt noen nye kuponger med det første sa han. Dessuten påstod han at det er den nedsatte prisen (altså den "grønne" prisen) som må være over 7990,- for at kupongen skulle fungere. Jeg ble fortalt det samme av 4 forskjellige selgere sist gang jeg bestilte PC også. Men det er jo helt feil! Det er førprisen, altså den "svarte" prisen med strek over som må være over 7990,- for at kupongen skal virke. Men det er det tydeligvis ingen selgere på Dell som vet! Men siden jeg hadde hatt så store problemer så skulle jeg få PC-en til 6790,- i stedet for 7190,-, sa han. Jeg ble litt målløs. Da jeg fremdeles hadde den gamle Studio 15, og ba om å få den nye (siden jeg hadde hatt så store problemer), så ville de ikke gi meg det. Samme hvor sint jeg var, og selv om jeg sendte dem en kraftsalve av en e-post. Men for denne karen var det ingen sak! Nå vel, jeg slo uansett til.

 

Neste dag klikker jeg meg inn på Dell for å se om det har blitt endringer i prisen. Og det hadde det. Det hadde kommet en ny kupongkode på 10 % likevel, og i tillegg var frakten gratis. Jeg kunne nå kjøpe PC-en på 6471,-! Jeg ringte så tilbake og snakket med en annen selger. Jeg ba ham om å annullere den første bestillingen på 6790,-. Men også han begynte å krangle om at det var den grønne prisen som måtte være over 7990,- for at kupongen skulle virke. "Vi jobber jo med dette hver dag," sa han og mente at han hadde rett. Jeg måtte bare si at han fikk tro hva han ville, men at han måtte annullere bestillingen min. Det ble heldigvis gjort. Så nå blir PC-en kjøpt til 6471,-.

 

Egentlig er dette en ganske alvorlig sak. Det er jo nesten svindel! Ikke bare nesten. Det er svindel! Pga at selgerne ikke vet hva de driver med, så blir kunder nødt til å betale mye mer enn hva de behøver! Og samme hva jeg sier, så vil de ikke høre. Heldigvis er jeg bevisst på dette, men det er det jo ikke alle som er. Det latterlige systemet til Dell er jo umulig å forstå seg på. (Men prisene er jo bra).

 

Vel, vel. Jeg får håpe at denne PC-en virker i alle fall. Men Dells kundeservice er det verste jeg har vært borti noen gang. En passende sak for FBI eller TV 2 Hjelper Deg mener nå jeg.

Endret av 1-2-3
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Vel folkens, da har jeg hatt den nye Dell Studio 15 i tre dager, og det meste ser utrolig nok ut til å fungere. Når det gjelder maskinvaren hvertfall.

 

Jeg har problemer med at det trådløse nettet driver og detter ut rett som det er, men det kan godt være den nye routeren som jeg ikke er sikker på at jeg har satt opp rett. Eller det kan være programvare på maskina som forårsaker dette. Link Scanner på AVG har gitt meg lignende problemer før, men jeg har ikke installert det nå. Får se om jeg finner ut av det.

 

Forresten så klarte jeg ikke å installere AVG på PC-en. Fikk bare opp ei error-melding. Prøvde å laste ned setupfilen på nytt fra et annet nettsted, men feilen var den samme. Jeg fikk til å installere et annet antivirusprogram, men det var likevel litt merkelig at jeg fikk den feilmeldinga når jeg prøvde å installere AVG. Huh?

 

Jeg har også litt trøbbel med Office 2007. Jeg har installert Office 2007 på flere PC-er tidligere, uten problem, men nå har jeg av en eller annen merkelig grunn fått problemer med at det alltid er en installasjonsprosess når jeg skal åpne et Office-program, f.eks. Word. Det står "forbereder installasjon" og deretter "konfigurerer Microsoft Office 2007 Enterprice." Så åpnes programmet. Merkelig.

 

Men, men, det er vel etter all sannsynlighet programvarefeil. Selve maskina ser ut til å fungere etter tre dagers bruk. ;)

Lenke til kommentar
Vel folkens, da har jeg hatt den nye Dell Studio 15 i tre dager, og det meste ser utrolig nok ut til å fungere. Når det gjelder maskinvaren hvertfall.

 

Jeg har problemer med at det trådløse nettet driver og detter ut rett som det er, men det kan godt være den nye routeren som jeg ikke er sikker på at jeg har satt opp rett. Eller det kan være programvare på maskina som forårsaker dette. Link Scanner på AVG har gitt meg lignende problemer før, men jeg har ikke installert det nå. Får se om jeg finner ut av det.

 

Forresten så klarte jeg ikke å installere AVG på PC-en. Fikk bare opp ei error-melding. Prøvde å laste ned setupfilen på nytt fra et annet nettsted, men feilen var den samme. Jeg fikk til å installere et annet antivirusprogram, men det var likevel litt merkelig at jeg fikk den feilmeldinga når jeg prøvde å installere AVG. Huh?

 

Jeg har også litt trøbbel med Office 2007. Jeg har installert Office 2007 på flere PC-er tidligere, uten problem, men nå har jeg av en eller annen merkelig grunn fått problemer med at det alltid er en installasjonsprosess når jeg skal åpne et Office-program, f.eks. Word. Det står "forbereder installasjon" og deretter "konfigurerer Microsoft Office 2007 Enterprice." Så åpnes programmet. Merkelig.

 

Men, men, det er vel etter all sannsynlighet programvarefeil. Selve maskina ser ut til å fungere etter tre dagers bruk. ;)

 

Hei,

 

Bråker maskinen? Har tenkt å kjøpe den snart.

Lenke til kommentar
Unnskyld for at jeg sier det, men det er helt utrolig å høre deg si noe positivt om denne bærbare PC'en etter alt du har vært igjennom med alt fra kundebehandlere og utallige PC'er :rofl:

 

Sier du dette bare for å provosere? Dumt. Jeg har aldri lagt skjul på at jeg synes at viftestøyen på maskina er lav. Det har jeg sagt gjentatte ganger i denne tråden.

 

Ja, ja, jeg gidder ikke å hisse meg opp over dumme kommentarer hvertfall. Og dumme kommentarer er det forresten en del av på dette forumet. Diskusjon.no har mye å lære av AVforum.

 

Ha en fin kveld. ;)

Lenke til kommentar

Var ikke meningen å hisse deg opp, men beklager litt useriøst innlegg.

Likevel glad for at det endelig har ordnet seg for deg.

Har selv en XPS m1530, og er glad de andre modellene til Dell endelig har fått beit med barnesykdommene.

 

Ha en fin kveld til deg og. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...