Skogsraa Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Hei! Jeg har en 32" TV fra LG stående på soverommet mitt. Har planer om muligens å sette TV-en nede i kjellerstua så jeg får en liten kinokrok. Det er bare en ting som er litt dumt. Det er at det er en liten vedovn der. Derfor lurer jeg på hvor nærme TV-en og DVD-spilleren kan stå den vedovnen. Er det noen som vet det? Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Min TV står ca 1,3 meter unna, helt uproblematisk Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 Tror at TV-en vil bli en 0,5-1 meter unna. Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 En tv og for den saks all elektronikk skal holdes unna varme kilder. På sikt kan det skade komponenter og i verste fall føre til brann. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 Greit! Da vet jeg det. Jeg får prøve å ommøblere litt i den kjellerstuen slik at det TV-en står unna den hersens ovnen. Har egentlig ikke peiling på hvor ting skal stå da, så TV-en blir nok høyst sannsynlig stående på rommet mitt. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Trenger du å bruke vedovnen da? Kan du ikke bare erstatte den med en elektrisk gulvovn du kan plassere hvor du vil? Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Vedovnen vil brukes ja. Jeg fant en mulighet for hvotdan jeg skal plassere TV-en i kjelleren, men jeg skal tenke meg litt om. Jeg vil jo kunne spille høyere på kveldstid(og det er stort sett da jeg ser film), men jeg får ikke samme mulighet til å være i fred. Hvis jeg bestemmer meg for å se en film på formiddagen engang kan det jo hende at lillebroren min og noen kompiser er nede i kjellerstua og leker med et eller annet, og når jeg sitter der på kvelden kan det jo hende at mamma eller pappa skal på pc-en og sjekke noe, eller betale noen regninger. Derfor er jeg ikke helt sikker. Edit: jeg tror signaturen din er for lang. Det er vel max 4 linjer. Endret 29. mars 2009 av ingrid-bergman Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Tja skal du ha begge deler, hvorfor da ikke mure opp en liten vegg på siden av vedovnen som blir mot tvn, du trenger bare 5 eller 10 cm lecastein og litt ferdigmørtel, jobben gjøres på et par kveldstimer Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 Tja skal du ha begge deler, hvorfor da ikke mure opp en liten vegg på siden av vedovnen som blir mot tvn, du trenger bare 5 eller 10 cm lecastein og litt ferdigmørtel, jobben gjøres på et par kveldstimer Fant en annen måte som blir enklere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå