Lefse Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Hei, jeg har en Piaggio Zip 50 2T, som har stått uten å bli brukt på en god stund, så forgasser og tank har tørket ut. Er det noe jeg bør gjøre for at den skal bli lettere å få start på igjen, eller må jeg bare sjekke om det er gnist på pluggen og kjinne motoren til det kommer frem bensin? Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Du kan jo rense forgasser om du vet hvordan, eller gidder. Ellers så tror jeg det skal gå greit å starte uten å måtte gjøre noe. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Du kan jo alltids skru opp pluggen og helle nedi en liten skvett med en heftig olje/bensin blanding, bare for å få smørt opp inni der før du starter den Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 Takk for rådene, skal gjøre et forsøk i morgen. Skriver om jeg får den i gang eller ikke. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 Andre ting kom i veien, så har ikke fått gjort det enda. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 Fikk start på den nå nettopp, bytta tennplugg, og nå går den som ei klokke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå