Minask8 Skrevet 28. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Heisann, jeg bare lurer på om noen har peiling på hvordan man kan få scenehair - style når man har kort hår? ( til skuldrene ) Extencions er jo kjempe dyrt, og funker ikke like bra på alle, så jeg vet ikke helt om det passer til meg. Så det er bare å komme med tips ^^ Både for gutter og jenter : - ) På forhånd takk Endret 28. mars 2009 av Minask8 Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 28. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2009 Det er vel bare å bruke rettetang det + litt hårspray Lenke til kommentar
Minask8 Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. mars 2009 Det er vel bare å bruke rettetang det + litt hårspray Nah, altså, sånn klipp (: Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 28. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2009 Ta med deg et bilde av noen med scenehår til frisøren og be dem klippe deg etter bildet? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 28. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2009 Bare å klippe skrått det Men det du viser til på bildet er ikke "scene" men det mange betegner som "emo". Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 28. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2009 Det går vel for det samme. Google ga meg hvertfall identiske svar når jeg søkte på 'scene hair' og 'emo hair'. Lenke til kommentar
Minask8 Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. mars 2009 Bare å klippe skrått det Men det du viser til på bildet er ikke "scene" men det mange betegner som "emo". ah, okei (: ja foresten det går jo litt etter klærne du bruker og om du stapper spenner og sløyfer i det,da Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 28. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2009 Går ikke for det samme nei, "scene" bruker mye mer farger enn "emoer", "emo" stilen innebærer mye sort og mørke farger. Lenke til kommentar
Minask8 Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. mars 2009 Går ikke for det samme nei, "scene" bruker mye mer farger enn "emoer", "emo" stilen innebærer mye sort og mørke farger. hehe , det stemmer det ja ;p Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 29. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2009 Klipp det i etasjer, og la det vokse i den fasongen. Og få deg skrålugg. Du kan jo ha noen fancy farger i det også. Lenke til kommentar
Minask8 Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. mars 2009 Klipp det i etasjer, og la det vokse i den fasongen. Og få deg skrålugg. Du kan jo ha noen fancy farger i det også. Takk for tips (: Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 30. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Hvis du har kort hår, og vil ha langt hår så må du jo kjøpe extensions, eller spare da gjerne. Endret 31. mars 2009 av Skagen #1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå