MrAvionics Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Hei. Noen som vet hvor mye full legesjekk på en undulat koster? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 Noen som har peil? Lenke til kommentar
StoryOfTheYear Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Jeg skal være helt ærlig.. Jeg har null peiling. Men mye er det hvertfall ikke. Det er et ganske lite dyr, så det blir ikke allverdens. Du får heller ringe til en dyrelege og høre Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Nåja.. Du skal ikke se bort i fra at det koster noen hundrelapper. Det er ikke bare-bare å undersøke en liten fugl, og de legges sjeldent i narkose feks. Det koster ikke ti kroner å undersøke en undulat, og tusen å undersøke en gigantisk mastiff Hva er det som feiler undulaten da, tror du ? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 Den virker liten, sitter ganske mye i ro og vil ikke spise annet enn frø... Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 undulater skal være små^^ men uansett så koster det vel det samme som andre dyr. 5-700kr kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) undulater skal være små^^ men uansett så koster det vel det samme som andre dyr. 5-700kr kan jeg tenke meg. Du tror ikke han mener "sliten" kontra liten da Endret 17. april 2009 av Jada-jada Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Godt mulig det^^ Men nå leste jeg liten og går ut i fra det Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 undulater skal være små^^ men uansett så koster det vel det samme som andre dyr. 5-700kr kan jeg tenke meg. Du tror ikke han mener "sliten" kontra liten da Ja sliten og liten=) har to og det er tydelig forskjell på de... den står også ofte frammover bøyd... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå