Turbo sindre Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Hei Når jeg starter µtorrent så fryser firefox og bruker ekstremt lang tid på å laste sider. Selv om ingen av torrentene har fått startet opp. Og om µtorrent står på over kvelden begynner lyden i maskina mi å hakke når den gjør oppgaver. Eks åpner en fane i firefox. Oppdaterte til nyeste drivere både til nettverks kort og lyd kort fra Asus sin hjemme side i dag. Selv om de er i fra 2007 og problemet er fortsatt der Hovedkort: Asus p5k premium Trådløs nettverk Internett leverandør: Telenor Endret 28. mars 2009 av Turbo sindre Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 For mange globale tilkoblinger i utorrent. For mange tilkoblinger kveler ruteren. Sett ned antall tilkoblinger. Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 Det forklarer Internett problemene men hvorfor i all verden skal lyden min bli rar Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 hva bruker du til å spille av musikk med? Spotify? Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 trenger ikke være musikk kan være spill,filmer og alt mulig men dette skjer selv om jeg har skrudd av µtorrent for flere timer siden....restarter jeg så er den like fin Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Hvor mange global connections burde jeg ha? stod på 750 reduserte den til 500 og så til 100 like ille Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hvor mange global connections burde jeg ha? stod på 750 reduserte den til 500 og så til 100 like ille Her står det hvor mange tilkoblinger du skal ha på global og per torrent. http://forum.utorrent.com/viewtopic.php?id=34259 Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 10. april 2009 Forfatter Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Har nå løst browser problemet nod32 hadde skylda Men lyden min blir droopy,spraker og hakker om harddiskene arbeider Endret 10. april 2009 av Turbo sindre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå