-Espen- Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Heisann En kamerat av meg har akkurat kjøpt denne pc'en .. men han har et stort problem .. han får ikke overlay til å vises på tv'en. Jeg har jo oxo et ati kort i min pc. Og er vant med Funksjonen "theatre mode" under overlay . men den finnes ikke på hans pc . har sjekket hjemmesiden til hp men det har ikke kommet noen nye drivere til kortet . og fant heller ingen info om overlay- Husker jeg oxo hadde problem med overlay i begynnelsen med mitt Radeon 8500 kort da det kom til norge ialf . lastet ned en nyere driver som løste det problemet Noen som har støtt på samme problem ? MVh. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 har du prøvd FN tasten og enten F4 eller F10? Lenke til kommentar
eitp Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Jeg har merket det samme. Skjermbildet går greit, men hvis jeg forsøker å spille en film, vises det ikke. En stund siden jeg prøvde. Har tenkt på at det jo finnes en egen tv-knapp (hurtigtast?) helt øverst mot skjermen ovenfor tastaturet. Kanskje det er noe. Jeg er uansett interessert i å høre om noen finner et triks. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 hei, jeg fikk det til med Evoen min i hvert fall. Riktignok sliter jeg kolosalt med Macen. Det jeg brukte var å holde FN tasten og enten F4 eller F10 på tastaturet ned en stund, så kom bildet opp på TV skjermen. Riktig bare der, under spill var det på begge Lenke til kommentar
-Espen- Skrevet 28. april 2003 Forfatter Del Skrevet 28. april 2003 Jau han har prøvd de tastene .. tv'ut en er ikke no problem ser skjermbildet på tv'en .. men som sagt Overlayen -- dvs se filmer divx dvd osv funker ikke . :/ Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 da vet jeg ikke. Kunne ikke vært noe i codecen? Lenke til kommentar
kong figurasjon Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Når jeg satt tv'en som hovedskjerm så ordnet det seg for meg, og etter en stund så viste faktisk filmen seg på pc-skjermen også. Lenke til kommentar
-Espen- Skrevet 29. april 2003 Forfatter Del Skrevet 29. april 2003 da vet jeg ikke. Kunne ikke vært noe i codecen? nopes funker som sagt på monitoren men ikke tv'en . Lenke til kommentar
pellefant Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Hei Jeg får bilde på fjernsynet men ingen farger. Jeg kjører det "igjennom" en video spiller som viser farger vis jeg spiller en video. Hva er galt? Pelle Lenke til kommentar
-Espen- Skrevet 12. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2003 Grunnen til det er at du må sette tv typen til PAL i instillingene for tv ut .. lr så kan grunnen være @ videoen din ikke støtter s-video (kjører du en s-video -> scart converter ? ) sjekk om det står i formatet PAL på instillingene for skjermen/tv'n i instillinger for skjermkortet. Husker ikke menyene til grafikk kortet i hodet her å nå men prøv å leit deg frem skal ligge under avansert->displays Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå