Bruker-133566 Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Flere av vennene mine pleier å gå rundt å høre på musikk fra mobilen, pleier å gjøre dette jeg også.. Men saken er at de har vanlig hodetelefoner som Koss PortaPro eller noe, mens jeg bruker det vanlige som følger med telefonen min (SE W880i).. De har samme inngang som meg siden uttaket er hvor mobilen ska lades, men hvordan kan jeg få brukt vanlige hodetelefoner? Er det noen overgang mellom/adapter? Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Ja du må nok bruke ett adapter.. Desse pleier jo følge med walkman-telefonen til SE, så det er rart du ikke fikk det med din mobil. Lenke til kommentar
Bruker-133566 Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 Ja du må nok bruke ett adapter.. Desse pleier jo følge med walkman-telefonen til SE, så det er rart du ikke fikk det med din mobil. :-S fikk bare med vanlig! Kanskje jeg skal ringe på mandag å be om dette? Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Så du fekk av denne typen med telefonen din? Det var rart, men jeg tviler på at du bare kan ringe og kreve det.. Det du kan gjøre er å kjøpe ett uorginalt adapter.. Desse får du til under 20kr noen steder. Lenke til kommentar
Bruker-133566 Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 Så du fekk av denne typen med telefonen din? Det var rart, men jeg tviler på at du bare kan ringe og kreve det.. Det du kan gjøre er å kjøpe ett uorginalt adapter.. Desse får du til under 20kr noen steder. Ja er nok en slik en .. Har du link til hvor jeg kan få kjøpt en ?? Lenke til kommentar
Bruker-133566 Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 Her Finnes det ingen plasser i Norge som har varen ? Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Dunno.. men da koster den sikkert 100kr ++ .. Du får undersøke i nærmiljøet ditt Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Ja du må nok bruke ett adapter.. Desse pleier jo følge med walkman-telefonen til SE, så det er rart du ikke fikk det med din mobil. :-S fikk bare med vanlig! Kanskje jeg skal ringe på mandag å be om dette? Ledningen til de vanlige kan oftest "deles" i to ved mikrofonen, og når du drar den ut fra mikrofonen vil du oppdage en 3.5mm inngang, sikker på at ikke dine er sånn også? Lenke til kommentar
Bruker-133566 Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 Ja du må nok bruke ett adapter.. Desse pleier jo følge med walkman-telefonen til SE, så det er rart du ikke fikk det med din mobil. :-S fikk bare med vanlig! Kanskje jeg skal ringe på mandag å be om dette? Ledningen til de vanlige kan oftest "deles" i to ved mikrofonen, og når du drar den ut fra mikrofonen vil du oppdage en 3.5mm inngang, sikker på at ikke dine er sånn også? allerede sjekket, støpt fast Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå