JuC1y Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Heii! Jeg og gruppen min har snart matte muntlig prøve eksamen, vi har aldri hatt det før. Så vi skjønner neste ikke noe, vi vet ikke hva vi skal gjøre. Så jeg lurte på om dere som har hatt en matte muntlig presentasjon, kan hjelpe oss? Om vi kan få se på deres presentasjoner og få ideer osv? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Kom opp i matte muntlig på ungdoms skolen og da fikk jeg utdelt oppgave elns. Så skulle jeg vise åssen man regna, algebra, likninger, volum osv. Så da lagde jeg temaer og delte inn i kaptiller og hadde med oppgaver og viste utregningene på tavla. Hadde presentasjonen i power point. Lenke til kommentar
JuC1y Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 Jeg skjænner det, men jeg klarer ikke å sette det opp lixm Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Lær deg det ! Læreren min har lært meg følgende: Matematikk er GØY! Lag pugg bok og ha den med overalt også på fest. Du har lekser HVER dag også i helgene. Gjør du ikke lekser så blir du torturert. Sånn lærte klassen min matte. Nå er det din tur, pugg stoffet sånn at du kan lage en oppgave og stille det opp og hvise utregning på tavla. Kan ikke bli lettere Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Jeg skjænner det, men jeg klarer ikke å sette det opp lixm Hvilken utgave av PowerPoint har du? Lenke til kommentar
JuC1y Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 2007, den nyeste tror jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå