EinarEriksen Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Tele2 har sniklansert et abonnement uten månedsavgift og med ringepris på 35 øre i minuttet. Les mer Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Ja, det er bra pris på Star, men jeg kommer nok ikke til og bytte av den grunn, da det er mer enn lav minuttprisen som er avgjørende for meg. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Tror ikke jeg bytter fra ChessPremium av den grunn... Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Tele2 Champion har vært lenge fra Tele2 og der var det 39øre i minuttpris og SMS. da slapp man minimumfakturering som det er på Tele2 STAR. Det likte jeg godt... Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Latterlig datatrafikk pris, det skal de ha. Resten av abonnementet virket nå greit. Lenke til kommentar
reke Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 wow, breakings news.. dette har jo vært på nettsidene dems i ca en uke alt.. Lenke til kommentar
genser Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Verdt å nevne: - Tele2's svenskeprisordning gjelder ikke. - Kan ikke være med i Tele2 Familie. -- Arne: Den store forskjellen ligger i oppstartsavgiften. For meg er oppstartsavgifter en stor bidragsyter på regningen. Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Holder meg fortsatt til OneCall. :!: Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 har tele2 selv og betaler kun 29 øre per min! og 29 øre per sms! nå er jeg vist nok "tha king" da Lenke til kommentar
-sprut- Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Du er ikke den eneste som har tele2 ambassadeur Pixl. Endret 28. mars 2009 av -sprut- Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Bestiller ikke mobilabbonement hos noen som ikke tar nett på mobilen seriøst, og som reklamerer med et dårlig ordspill hvor cheap og sheep er det samme... Får de reklamene trøkt i trynet over alt, også her! Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Du er ikke den eneste som har tele2 ambassadeur Pixl. vet, men er meget gode priser der da Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Er fornøyd med abonemanget jeg har ingen månedsavgift 3000 sms inkludert i mnd gratis å ringe alle telenor kunder gratis nettbruk. 59øre i opprstartspris 59 øre for å ringe andre leverandører gode priser og avtaler i utlandet ;D Ta den du tele2 ;D Lenke til kommentar
genser Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Kom igjen nå folkens, om å gjøre å skryte av sitt spesial-abonnement som ikke er bredt tilgjengelig. Hvem vinner? Følg spenningen ved å trykke F5! Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Jeg er kanonfornøyd med Tele 2 Sheriff, har hatt det i snart 4 måneder. Har enda ikke fått en eneste regning, genialt med abonnement som "gir deg" penger. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Kom igjen nå folkens, om å gjøre å skryte av sitt spesial-abonnement som ikke er bredt tilgjengelig.Hvem vinner? Følg spenningen ved å trykke F5! Helt enig. Blir bare tøvete og off-topic. Forøvrig syntes jeg dette var et ok abonnement. Jeg er ikke noe fan av Tele2 som leverandør pga tidligere erfaring med dem, men de virker som å være på offensiven for tiden med sin nye storslåtte reklamekampanje med deres leder, et sort får som (jeg tror) heter Frank. Edit: "Hyttemobilen" min har forresten Tele2 Sheriff, som jeg hittil ikke har fått en eneste faktura for siden jeg fikk det i juli 2008. De få gangene nummeret har vært i bruk har det fungert knirkefritt og jeg har ikke behøvd å kontakte kundeservice så langt. Endret 28. mars 2009 av Hedonism Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Er fornøyd med abonemanget jeg har ingen månedsavgift 3000 sms inkludert i mnd gratis å ringe alle telenor kunder gratis nettbruk. 59øre i opprstartspris 59 øre for å ringe andre leverandører gode priser og avtaler i utlandet ;D Ta den du tele2 ;D telenor forhandler da eller? superpluss pluss frikontakt og en eller anne sms tjeneste der. . har vurdert den sel ;P Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Sniklansert? Jeg så da reklame for dette på TV for flere dager siden. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Men tror no ikke at dette er Norges laveste minuttpris. Det kommer noe veldig mye ann på hvor mye hver enkelt ringer. F.eks Chess permium. ikke noe på oppstart pris, og 1 øre pr sekund. Vi har no også onecall som gir deg de 2 første timene gratis og deretter 59 øre pr sek. Men dette er vel Norges laveste minuttpris for de som ringer mye. men ikke i mitt tilfelle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg