k.n.b Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Herre min hatt. For noen farger.For noen kreasjoner. Er det anstendig dette da? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 Herre min hatt. For noen farger.For noen kreasjoner. Er det anstendig dette da? Det er naturen da vet du... :!: RandiA Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Er det noe på det bildet der som ikke gir gamut-warning? For noen farger! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Herre min hatt. For noen farger.For noen kreasjoner. Er det anstendig dette da? Er ikke sikker på om disse bildene er lovlige i alle land, nei. Selv om det er kun naturen Flotte farger og mye detaljer. Tom Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Jeg får roe ned litt i dag nå da, så forskrekkelsen får lagt seg litt :!: Oksespannet mitt var med i fjor, og bør få komme med i år også...(og ingen vil vel ta anstøt av det.. :!: ) Bilde 24– 28. April: Oksespannet fylt med Aubrieta ”Louisa” Exif:1/50– f/7.1 - ISO 100 Lens: EF-S60mm f/2.8 Macro USM RandiA Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Ah - det er navnet på blomstene jeg også hadde bilde av. De er fantastiske i skumringen, når blåfargen tar helt av.. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 29. april 2009 Forfatter Del Skrevet 29. april 2009 Ah - det er navnet på blomstene jeg også hadde bilde av.De er fantastiske i skumringen, når blåfargen tar helt av.. Ja, du hadde en fin Aubrieta der (Hagepute), det er mange ulike varianter av den... RandiA Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 29. april 2009 Forfatter Del Skrevet 29. april 2009 Bilde 25– 29. April: Orkide phalaenopsis Exif:1/15– f/7.1 - ISO 100 Lens: EF-S60mm f/2.8 Macro USM RandiA Kanskje morsommere denne: Enda litt mer nærgående med extension tubes: Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Næmmen - det er jo en engel! ..Med oransje solbriller, men allikevel! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 En del av disse orkidéene ser ut som aliens når man forstørrer de opp. Naturens forskjellige former ligger ofte hakket foran menneskers fantasi. Kanskje Randi unntatt, siden hun etter hvert har sett en del eksempler. Denne var litt "spooky" i alle fall. RandiA's little show of horrors. Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Tror jeg allerede har kommentert favorittene mine her, så vil egentlig bare si takk for en solid dose inspirasjon, Randi. Jeg gleder meg virkelig til å finne frem 60'en nå som vårsola titter frem her nordpå også. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 Takker for denne April-festen, det har vært travle dager med mye annet å ordne med, men jeg kom da sånn passelig igjennom. Siste dagen ble det ikke tid til bilde, men jeg burde kanskje hatt med mitt siste-april vårtegn, for jeg oljet hagemøblene, og det er jo et godt vårtegn også. Det tok litt tid, for først syklet jeg 14km for å få tak i den rette oljen, og arbeidet var mer tid-krevende enn jeg hadde regnet med. Nå takker jeg alle som har kommet med tips og morsomme innlegg i tråden min, og jeg takker alle andre deltagere for innsatsen. Den har vært formidabel hos de fleste deltagerne. Selv fikk jeg virkelig prøvd dette med ringer nå, det var hovedintensjonen, og jeg lærte faktisk litt om hvordan de fungerer. Veldig lærerikt med disse utfordringene, og spesielt morsomt å fotografere "sammen" mange andre likesinnede. Vi håper på flere slike "fester". RandiA Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Takk for denne gang. Jeg synes du har kommet med mange interessante bidrag denne gangen; selv om du må ha vært særdeles nærgående. Du har ihvertfall bevist at mellomringer, det bar noe du vil ha nytte av. Gleder meg til neste fest. Tom Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Takk for en flott fest - et veritabelt overflødighetshorn av aldeles nydelige blomsterbilder! Mellomringer står herved på ønskelisten! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Takk for festen Randi. Ser ut som du har ubegrenset tilgang til de selsomste kreasjoner innen floraen. Både fargesprakende, vovede og nesten skremmende bilder fra deg i april. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå