Gå til innhold

AprilFest 2009 -RandiA - Vårtegn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg får roe ned litt i dag nå da, så forskrekkelsen får lagt seg litt :!:

Oksespannet mitt var med i fjor, og bør få komme med i år også...(og ingen vil vel ta anstøt av det.. :!: )

 

Bilde 24– 28. April: Oksespannet fylt med Aubrieta ”Louisa”

post-92574-1240950366_thumb.jpg

Exif:1/50– f/7.1 - ISO 100

Lens: EF-S60mm f/2.8 Macro USM

RandiA

Lenke til kommentar

En del av disse orkidéene ser ut som aliens når man forstørrer de opp. Naturens forskjellige former ligger ofte hakket foran menneskers fantasi. Kanskje Randi unntatt, siden hun etter hvert har sett en del eksempler.

 

Denne var litt "spooky" i alle fall. RandiA's little show of horrors.

Lenke til kommentar

Takker for denne April-festen, det har vært travle dager med mye annet å ordne med, men jeg kom da sånn passelig igjennom. Siste dagen ble det ikke tid til bilde, men jeg burde kanskje hatt med mitt siste-april vårtegn, for jeg oljet hagemøblene, og det er jo et godt vårtegn også. Det tok litt tid, for først syklet jeg 14km for å få tak i den rette oljen, og arbeidet var mer tid-krevende enn jeg hadde regnet med.

Nå takker jeg alle som har kommet med tips og morsomme innlegg i tråden min, og jeg takker alle andre deltagere for innsatsen. Den har vært formidabel hos de fleste deltagerne.

Selv fikk jeg virkelig prøvd dette med ringer nå, det var hovedintensjonen, og jeg lærte faktisk litt om hvordan de fungerer. Veldig lærerikt med disse utfordringene, og spesielt morsomt å fotografere "sammen" mange andre likesinnede. Vi håper på flere slike "fester".

RandiA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...