RandiA Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 Neste gang får du ta med noen plater som du kan sette opp og skjerme for vinden Tom Ja, du sier noe, men spørs nå hvor langt man skal drive hobbyen da :!: RandiA Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 He he.. det hadde nå vært gøy å se på da.. en dame som setter opp bittesmå "skjul" i skogen. Men isåfall måtte man jo også tenkt på om det også skjermer for det fine lyset som man får utendørs. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 He he.. det hadde nå vært gøy å se på da.. en dame som setter opp bittesmå "skjul" i skogen. Men isåfall måtte man jo også tenkt på om det også skjermer for det fine lyset som man får utendørs. Ingenting i veien for at skjulene kan være laget av klar plast. Alternativt kan de være hvite slik at de reflekterer lyset. Tom Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 Ingenting i veien for at skjulene kan være laget av klar plast. Alternativt kan de være hvite slik at de reflekterer lyset.Tom Ta patent på den greia du, Tom...og lag en slik liten innretning, så har du en kunde her, gjør den billigst mulig, ikke bruk edelt metall, RandiA Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 Først gult noen dager, så blått de siste dagene, rene svenske-flagget jo. Iris reticulata er også et trofast vårtegn i april. I år slipper den å stå under snø og blomstre. Bilde 9– 9.April: Iris reticulata Exif: 1/10– f/7.1 - ISO 100 Lens: EF-S60mm f/2.8 Macro USM RandiA Lenke til kommentar
lessis Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Virkelig knalle farger og god diagonal strek i bildet. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Får litt lyst på en makrolinse selv når jeg ser noen av bildene dine. Jeg liker bildet av blåveisene, kanskje det kunne vært mer med i fokusområdet. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 10. april 2009 Forfatter Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Vårtegn: Se Bilde 5, nå er de utsprunget Bilde 10– 10.April: Helleborus orientalis - Pink Lady - utsprunget Alternativt:(1/8) Exif: 1/15- f/7.1 - ISO 100 Lens: EF-S60mm f/2.8 Macro USM RandiA Endret 12. april 2009 av RandiA Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Fantastiske farger på de 10 april bildene. Macro må være veldig givende å jobbe med. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 10. april 2009 Forfatter Del Skrevet 10. april 2009 Fantastiske farger på de 10 april bildene. Macro må være veldig givende å jobbe med. Takk for det, fargene er nokså rett fra RAW-filen. Ja, macro er et must akkurat til slike bilder. Skal se om jeg i løpet av april får anledning til å bruke ringene i tillegg.. RandiA Lenke til kommentar
kaian Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 7.April: Uunngåelige vårkrokus 8.April: Blåveis i vind Fantastiske farger og teksturer. Herlige vårtegn. Her er det en og annen hestehov i solbakkene, men ellers 20-30 cm snø enda. På tide å leke med mellomringene! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Flott blomst den 10. Men to bilder? Klarte du ikke å velge Tom Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 12. april 2009 Forfatter Del Skrevet 12. april 2009 Flott blomst den 10. Men to bilder? Klarte du ikke å velge Tom Riktig Tom, du kan kanskje hjelpe meg, så tar jeg bort det ene...heller litt mot den ene siden ja??? RandiA Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Flott blomst den 10. Men to bilder? Klarte du ikke å velge Tom Riktig Tom, du kan kanskje hjelpe meg, så tar jeg bort det ene...heller litt mot den ene siden ja??? RandiA Kast kron og mynt. Det er ikke mulig å velge Så pakker du det andre bildet inn i hidden tags. Tom Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Det øverste var veldig pent! Fint fokus og farger Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 12. april 2009 Forfatter Del Skrevet 12. april 2009 Tok med kameraet på turen i dag, så det ble en vill-urt i stedet for hageplanter…blomstrer i April, men får kjempeblader utover sommeren… Bilde 11 – 12. April: Petasites hybridus - (Legepestrot) Exif: 1/100– f/5 - ISO 100 Lens: EF-S60mm f/2.8 Macro USM RandiA Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Flotte farger, som vanlig. Kunne kanskje ønsket meg litt mer rom over og på sidene? Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Du fortsetter å produsere flotte fargebomber. Ser ut som du har hatt en produktiv Påske, selv om det var overraskende lite gult her Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Ser ut som den siste har tilbringt en del tid i søla, men fortsetter å strekke seg mot himmelen. Flott farge! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 12. april 2009 Forfatter Del Skrevet 12. april 2009 Flotte farger, som vanlig. Kunne kanskje ønsket meg litt mer rom over og på sidene? Ja, kanskje litt mer luft, men da den vokser i leire og skrot, så valgte jeg å utelate en del av det... RandiA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå