Haawy Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Hei! Jeg har fått et lite luksusproblem her. I en stund nå så har ikke SixAxis kontrollene mine ville koblet seg til! Dette gjelder for alle 4(2 Dualshock). Alle kobler seg til så fort jeg bruker ladekabelen, men så fort jeg tar ut kabelen kobler de seg fra igjen. Da blinker alle lysene litt, men så slår kontrolleren seg av etter kort tid. Til nå har jeg prøvd å resette alle kontrollerne og å resette PS3'en. Ingenting har nyttet enda. Er det noen som har noen aning om hva det kan være eller hvordan jeg kan fikse det? Tenker at jeg skal ringe kundeservice på mandag å høre om de har noen aning. Jeg skal se om jeg kan få lagt ut en video etterhvert, så blir det kanskje lit enklere å forstå. Lenke til kommentar
Tot_Neo Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Høres ut som du trenger å sende den på service. En kompis av meg hadde samme problemet, og han sendte den inn på service. Fikk den tilbake etter noen uker (3-4), og fikk spilt ett kvarter før det samme skjedde. Leverte den inn på nytt, og fikk da beskjed om at de ikke fant feilen. Han fikk da en ny PS3 på garantien. Hadde 40GB, og fikk 80GB istedet:) Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Har du trykket på PS-knappen etter du har koblet til kabelen? Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 det står at du har reseta de har du trykka på den lille knappen inne i kontrollen da? Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 kanskje et dumt spørsmål men slett med dette selv. er du sikker på at du treffer knappen inni der. Du hører et tydelig klikk når du trykker den inn. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 Jeg tror da det... Jeg skal prøve en gang til i morgen for å dobbeltsjekke. Hvis ikke sender jeg den inn på service etter påska. Kan ikke være PS3-løs i ferien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå