Atlesen Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Hallo. Jeg finner ikke den eksterne hdd'n på Min Datamaskin. Den er av typen Western Digital. Det kommer bare: Kjenner ikke igjen USB-Enhet. Hva gjør jeg nå ? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Kan du prøve den på en annen PC? For å finne ut om problemet er med disken eller PC'en. Lenke til kommentar
diosyria Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Hallo.Jeg finner ikke den eksterne hdd'n på Min Datamaskin. Den er av typen Western Digital. Det kommer bare: Kjenner ikke igjen USB-Enhet. Hva gjør jeg nå ? Prøv dette ( Win xp ) Start-Kontrollpanel-Administrative verktøy-Datamaskinbehandling-Diskbehandling Se om du finner disken her, om disken er ny må du antakeligvis formatere den. Om det er en eldre disk, må du kanskje legge inn nye usb drivere. Lenke til kommentar
Atlesen Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Hallo.Jeg finner ikke den eksterne hdd'n på Min Datamaskin. Den er av typen Western Digital. Det kommer bare: Kjenner ikke igjen USB-Enhet. Hva gjør jeg nå ? Prøv dette ( Win xp ) Start-Kontrollpanel-Administrative verktøy-Datamaskinbehandling-Diskbehandling Se om du finner disken her, om disken er ny må du antakeligvis formatere den. Om det er en eldre disk, må du kanskje legge inn nye usb drivere. Hmm, fant den ikke igjen der. Drivere tror jeg er lagt inn, evnt link ? Andre tips? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Sjekket du harddisken på en annen PC? Med hensyn til drivere er disse avhengig av hovedkort og operativsystem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå