ReppeRobert Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Mikrofonen min spiller av alt jeg sier eller skraper borti med den i høytalerne :/ Uansett om jeg skrur av og på pc'n har prøvd VELDIG lenge å fjerne problemet nå trenger HJELP! Kjedelig å høre på musikk på høy styrke fordi det piper så jævli! Endret 28. mars 2009 av ReppeRobert Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Gå på lydinstillinger på pcen (nede til høyre på den volum tingen). Kryss av "Mute" på mikrofonen. Da skal det funke i alle fall. Lenke til kommentar
ReppeRobert Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Gå på lydinstillinger på pcen (nede til høyre på den volum tingen). Kryss av "Mute" på mikrofonen. Da skal det funke i alle fall. Litt kjedli å ikke snakk på TS å da! Nei trenger å få fikset problemet Endret 28. mars 2009 av ReppeRobert Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Om du trykker mute på mikrofonen så hører alle andre utenom deg selv hva du sier. Har selv på mute på mikrofonen, og jeg sitter på ventrilo / mumble og snakekr 24 / 7 og ingen har problemer med å høre meg. Tar jeg vekk mute fra mikrofon tingen så hører jeg meg selv. Endret 28. mars 2009 av Gaarulf Lenke til kommentar
ReppeRobert Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 Om du trykker mute på mikrofonen så hører alle andre utenom deg selv hva du sier.Har selv på mute på mikrofonen, og jeg sitter på ventrilo / mumble og snakekr 24 / 7 og ingen har problemer med å høre meg. Tar jeg vekk mute fra mikrofon tingen så hører jeg meg selv. Men når jeg ''Haker'' av på demp på mikrofon så hører ikke TS meg igjenn Lenke til kommentar
ReppeRobert Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Om du trykker mute på mikrofonen så hører alle andre utenom deg selv hva du sier.Har selv på mute på mikrofonen, og jeg sitter på ventrilo / mumble og snakekr 24 / 7 og ingen har problemer med å høre meg. Tar jeg vekk mute fra mikrofon tingen så hører jeg meg selv. Men når jeg ''Haker'' av på demp på mikrofon så hører ikke TS meg igjenn I TILLEG TIL AT JEG HØRER MEG SELV :(:( Endret 28. mars 2009 av ReppeRobert Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Kan hende du kan gå innpå lydinnstillingene og hake av mikrofonboost eller noe lignende. Er vanligvis denne som gjør at lyden som kommer inn i mikrofonen blir spilt av i høyttalerne. Og BTW: Det heter kjedelig. Lenke til kommentar
ReppeRobert Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Kan hende du kan gå innpå lydinnstillingene og hake av mikrofonboost eller noe lignende. Er vanligvis denne som gjør at lyden som kommer inn i mikrofonen blir spilt av i høyttalerne. Og BTW: Det heter kjedelig. Trodde det var problemet men det viste seg at det var bare mikken som tok opp dårlig :/ Men prøver å installere oppdatere driver nå får håpe det funker Det funka ;D DRIVER ER TINGEN Endret 28. mars 2009 av ReppeRobert Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Det virker som om innstillingene er satt til å spille inn det du hører, og derfor kan ikke de andre høre deg når du slår av mikrofonen. I avspillingsenheter må du sette mikrofonen til mute. I innspillingsenheter må du velge mikrofon, da dette mest sannsynlig står på "What You Hear" eller "Stereo Mix". Håper dette ble litt klarere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå