Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Får ikke fullskjerm på skjerm nr.2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og der har du svaret ditt. Du kan ikke kjøre samme oppløsning og heller ikke fullskjerm da disse skjermene innehar totalt forskjellig piksel panel, oppløsning og spesifikasjoner. Det beste du kan gjøre er å kjøre samme bilde på begge skjermer og håpe på det beste. Med Media Player Classic fikk du i alle fall fullskjerm på filmene dine.

:)

Kanskje vi har forskjellige versoner ?

Disse har en tendens til i noen tilfeller å være forskjellige fra skjermkort til skjermkort.

Lenke til kommentar

I ditt tilfelle går det da primer skjermen din innehar høyere oppløsing en det LCD TVen din har. Da skalerer den ned automatisk. Det går dessverre ikke like bra omvendt slik som trådstarter prøver. Man kan prøve med kloning, men da blir kvaliteten dertil.

Endret av roberteh
Lenke til kommentar

Går det ann å "flytte" skjermbildet ? :p Skjermbildet er flyttet litt til venstre på tvn så det på venstresiden er borte og det er en svart strek vertikal strek på høyresiden... var ikke slik i stad :s

Lenke til kommentar
I ditt tilfelle går det da primer skjermen din innehar høyere oppløsing en det LCD TVen din har. Da skalerer den ned automatisk. Det går dessverre ikke like bra omvendt slik som trådstarter prøver. Man kan prøve med kloning, men da blir kvaliteten dertil.

Det hørers mystisk ut, man kan endre oppløsingen på skjerm og TV helt uavhengig av hverandre i CCC og helt uavhengig av nativ oppløsningen på begge skjermene. Jeg kan sette hovedskjermen (24') til 640x480 og fortsatt kjøre full HD oppløsning på TV'n.

Lenke til kommentar

Det stemmer, men man kan ikke konfigurere LCD TVen i denne sammenheng til å kjøre en høyere oppløsning en den er konfigurert for. Har man dermed en høyere oppløsning en LCD TVen på sin primær skjerm (altså PCen), kan man ikke automatisk inneha samme oppløsning på LCD TVen om denne er høyere en akseptabelt. Derfor blir det krøll i denne sammenheng. Men, ja man kan endre disse uavhengig av hverandre.

@meeg

Hvordan gjør jeg det ? : p

Prøv feks. DiretcX.

Lenke til kommentar
Det stemmer, men man kan ikke konfigurere LCD TVen i denne sammenheng til å kjøre en høyere oppløsning en den er konfigurert for. Har man dermed en høyere oppløsning en LCD TVen på sin primær skjerm (altså PCen), kan man ikke automatisk inneha samme oppløsning på LCD TVen om denne er høyere en akseptabelt. Derfor blir det krøll i denne sammenheng. Men, ja man kan endre disse uavhengig av hverandre.

@meeg

Hvordan gjør jeg det ? : p

Prøv feks. DiretcX.

Jeg endret 23" til 1024x768, da ble stripa borte, men den kunne fortsatt ikke vise bilder osv i fullskjerm...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...