Gå til innhold

AprilFest 2009 - tomsi42 - Ting som kan si dunk om natten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Får du sove om natta, med all den dunkinga? :p

Jeg har godt sovehjerte :)

13. Det kom fra badet I

Uffda...stor dunk det :yes: der ja

RandiA

Har flere på lager ...

Haha, 11. april var det morsomste dunket hittil! Men det spørs om noen har vært med på den festen der faktisk våkner av et enslig dunk. :)

Det har nok vært dunking i hodet dagen derpå som har vært plagsom ...

Tom

Lenke til kommentar
14. Vask av klær om natten er oppskrytt

Ihvertfall hvis man ikke husker å tømme lommene.

Nok en gang plast-zoomen om kanskje ikke er helt jalla alikevel.

Tom

Alle som har vasket klær, har vel glemt å tømme lommene. Selv hadde jeg en skål på vaskerommet til "vaskepenger" i gamle dager. Min mann glemte til stadighet å tømme lommene og de pengene ble "mine".

Venter spent hver dag på nye ting som kan si dunk om natten.

Lenke til kommentar

He, he. "En tår for mye?" og "Snublefelle på hytta" er rimelig klassiske tilfeller av ufrivillig fremkalling av brå, høy lyd i sene nattetimer.

"Ulykke på fjellet" derimot, må være av det mer celebre slaget. Kan faktisk ikke huske at noen har klart å ta knekken på en disse, i hvert fall ikke med ølboks i hånda. Men det må tydeligvis ha skjedd her.

"Timber" har jeg selvsagt fremkalt selv også, men motorsaga tas sjelden frem fra fotobagen i sene nattetimer. Har forresten en liten sann historie: Etter et heller fuktig lag var det en som våknet med skallebank av et forferdelig leven fra kjøkkenet. Det viste seg at husets eier hadde glemt å ta ut brød fra fryseren, naturligvis var det da en god idé å sette i gang med å skjære brødskiver med motorsag så blårøyken sto rundt skjærefjøla.

"Det kom fra badet", er temmelig plausibel. Er nok de som har våknet av noe sånt.

"Vask av klær om natten er oppskrytt" er nok en klassiker. Dette er superirriterende.

Edit: Når jeg ser IceFox' kommentar, slår det meg at jeg ikke har nevnt at "Vask av klær om natten er oppskrytt", fungerer som selvstendig bilde også. Litt lett å glemme bort det, når man blir for opptatt av idéen bak bildet. Den litt matte speilingen ser bra ut.

Endret av k.n.b
Lenke til kommentar

Nice nice! Liker alt av linjer og symmetri som finnes i bilder og igjen en kreative idé. :)

Jeg irriterer meg derimot litt over at mynten ikke er helt midtstilt i bildet. Tipper liksom litt til høyre nå. Og kunne kanskje vært litt lysere? Men som sagt, kult bilde. :)

Lenke til kommentar

Nice nice! Liker alt av linjer og symmetri som finnes i bilder og igjen en kreative idé. :)

Takker og bukker.

Jeg irriterer meg derimot litt over at mynten ikke er helt midtstilt i bildet. Tipper liksom litt til høyre nå. Og kunne kanskje vært litt lysere? Men som sagt, kult bilde. :)

Trøst deg med at første forsøket var verre. Da lå mynten helt feil. Lyset fikk jeg adri ikke skikkelig til - det ble enten for lyst eller for mørkt. Men dette er vel en ide som du kan leke videre med i din macroverden. Alt må jo ikke være 1:1 ;)

Tom

Lenke til kommentar
Alt må jo ikke være 1:1 ;)

Hvor langt den grensa strekker seg er jeg litt usikker på. Er vel få bilder der som er 1:1, men de meste har et visst makronivå over seg. Men hadde vært digg å ta seg litt mer friheter. Men det er jo nettopp utfordringen. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...