Gå til innhold

AprilFest 2009 - tomsi42 - Ting som kan si dunk om natten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tastetopper er faktisk ganske så glatte, så om man legger noe oppå der (noe man selvsagt bør unngå) er det ganske sannsynlig at det sklir ned ja. Må ellers si at du har atskillig mer fargerike minnepinner enn meg. Det blir kanskje såkalt farget støy når den ramler da.

Lenke til kommentar
Hvis man hører nøye etter så kommer det et dunk når denne minnepinnen ramler i gulvet. Men den vekker ingen ...

Går ut fra at du som oss andre sitter ved dataen på natterstid. Når minnepennen faller i gulvet skvetter du til og våkner opp slik at du tenker, kanskje på tide å komme seg til sengs. Artig bilde.

Lenke til kommentar

Nei, minnepinnen vekker nok ingen. Men tastaturet. Det kan være nok så støyete i et ellers stille hus. Iallefall når den generasjonen som er vant til å hamre løs på de gode gamle skrivemaskinenen setter i gang å skrive, sånn som min gamle far. Mang en gang har jeg våknet av den lyden, riktignok ikke nattestid men grytidlig om morgenen.

Lenke til kommentar

He he.. jeg lo litt av den siste der. Definitivt er det noe som kan si dunk om natten.

Et annet bilde på samme tema ("en tår for mye", ikke "dunk") kunne kanskje vært og også få med en sigarett for å illustrere hvor kjapt det kan gå når man sovner. Ikke nødvendigvis en brennende sigarett..

Man kan iallefall konkludere med at bildet av flaska fikk meg til å tenke videre..

Lenke til kommentar
10. Snublefelle på hytta.

Og i alt for mange stuer. Har flere ganger ufrivillig benyttet slike til å få selskap i otta...

Imponerende jobbing med temaet, mange flotte løsninger på det som for meg med mindre fantasi virket som en urimelig tøff utfordring!

Lenke til kommentar

11. Ulykke på fjellet.

post-126935-1239534294_thumb.jpg

1/500s, f/8, ISO 100, 23mm

Denne stolen møtte sin endelikt i de sene nattetimer, Dagen etter kunne vi studere skadene i det flotte påskeværet.

En takk til Trond Erik som gladelig hjalp til å rekonstruere hendelsen ;)

post-126935-1239534473_thumb.jpg

Tom

Lenke til kommentar
Haha! Du finner stadig nye ting som kan si dunk om natten. Si meg, er det ved uhell alt sammen eller er du bare veldig flink til å komme på nye ting? Jeg hadde ikke kommet på det sånn helt uten videre i alle fall.

Det er vel en kombinasjon av flere ting. Jeg har laget meg en liste over ting jeg skal prøve å ta bilder av, noen ganger dukker det opp en ide nårjeg ser et motiv, og i tillegg kommer venner og bekjente med ideer. Og noen motiver snubler jeg bokstavelig over, som den 10.

Tom

edit: Det var den 10. jeg snublet, ikke den 11.

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar
Det er vel en kombinasjon av flere ting. Jeg har laget meg en liste over ting jeg skal prøve å ta bilder av, noen ganger dukker det opp en ide nårjeg ser et motiv, og i tillegg kommer venner og bekjente med ideer. Og noen motiver snubler jeg bokstavelig over, som den 11.

Tom

Det høres ut som en god blanding. Det er spennende å følge med på i alle fall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...