tomsi42 Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 8. Denne vekker deg ikke. Hvis man hører nøye etter så kommer det et dunk når denne minnepinnen ramler i gulvet. Men den vekker ingen ... 1/80s, f/11, 36mm, ISO 100 Objektiv: ZD 17.5-45mm Tom Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Tastetopper er faktisk ganske så glatte, så om man legger noe oppå der (noe man selvsagt bør unngå) er det ganske sannsynlig at det sklir ned ja. Må ellers si at du har atskillig mer fargerike minnepinner enn meg. Det blir kanskje såkalt farget støy når den ramler da. Lenke til kommentar
lessis Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Hvis man hører nøye etter så kommer det et dunk når denne minnepinnen ramler i gulvet. Men den vekker ingen ... Går ut fra at du som oss andre sitter ved dataen på natterstid. Når minnepennen faller i gulvet skvetter du til og våkner opp slik at du tenker, kanskje på tide å komme seg til sengs. Artig bilde. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Nei, minnepinnen vekker nok ingen. Men tastaturet. Det kan være nok så støyete i et ellers stille hus. Iallefall når den generasjonen som er vant til å hamre løs på de gode gamle skrivemaskinenen setter i gang å skrive, sånn som min gamle far. Mang en gang har jeg våknet av den lyden, riktignok ikke nattestid men grytidlig om morgenen. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 8. Denne vekker deg ikke. Det ble en skarping det der, fin fargekombinasjon RandiA Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 9. En tår for mye? 1s, f/8, 38mm, ISO 200 Jalla-zoomen i dag også. Tom Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 9. En tår for mye? Uffda...ikke måte på hva du finner på, den var ikke god, men sa sikkert dunk-dunk (og kanskje det samme i hodet dagen etter ) RandiA Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 He he.. jeg lo litt av den siste der. Definitivt er det noe som kan si dunk om natten. Et annet bilde på samme tema ("en tår for mye", ikke "dunk") kunne kanskje vært og også få med en sigarett for å illustrere hvor kjapt det kan gå når man sovner. Ikke nødvendigvis en brennende sigarett.. Man kan iallefall konkludere med at bildet av flaska fikk meg til å tenke videre.. Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Hehe, whiskey mot søvnløshet er dårlig medisin.. Prøv rødvin isteden, mye mildere effekt.. Liker igjen følelsen av en viss maktesløshet.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. april 2009 Forfatter Del Skrevet 10. april 2009 10. Snublefelle på hytta. Denne sier ihvertfall dunk når den velter ... 1/80s, f/4, 25mm, ISO 800 Brukte 25mm-en idag. Tom Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 :!: Ja, den dunker fælt...søvngjengere kan bli skremt RandiA Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Ser ut som en djevelsk innretning! Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Lo høyt inni meg av dag 9, Tom. Hvem har ikke opplevd det etter en runde med gåsen? Lenke til kommentar
kaian Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 10. Snublefelle på hytta. Og i alt for mange stuer. Har flere ganger ufrivillig benyttet slike til å få selskap i otta... Imponerende jobbing med temaet, mange flotte løsninger på det som for meg med mindre fantasi virket som en urimelig tøff utfordring! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. april 2009 Forfatter Del Skrevet 12. april 2009 Lo høyt inni meg av dag 9, Tom. Hvem har ikke opplevd det etter en runde med gåsen? Gås? Rype mener du vel? Tom Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. april 2009 Forfatter Del Skrevet 12. april 2009 11. Ulykke på fjellet. 1/500s, f/8, ISO 100, 23mm Denne stolen møtte sin endelikt i de sene nattetimer, Dagen etter kunne vi studere skadene i det flotte påskeværet. En takk til Trond Erik som gladelig hjalp til å rekonstruere hendelsen Tom Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Hehehehe, dette gjorde dagen :-) Industrial strength garden chairs.. Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Haha! Du finner stadig nye ting som kan si dunk om natten. Si meg, er det ved uhell alt sammen eller er du bare veldig flink til å komme på nye ting? Jeg hadde ikke kommet på det sånn helt uten videre i alle fall. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. april 2009 Forfatter Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Haha! Du finner stadig nye ting som kan si dunk om natten. Si meg, er det ved uhell alt sammen eller er du bare veldig flink til å komme på nye ting? Jeg hadde ikke kommet på det sånn helt uten videre i alle fall. Det er vel en kombinasjon av flere ting. Jeg har laget meg en liste over ting jeg skal prøve å ta bilder av, noen ganger dukker det opp en ide nårjeg ser et motiv, og i tillegg kommer venner og bekjente med ideer. Og noen motiver snubler jeg bokstavelig over, som den 10. Tom edit: Det var den 10. jeg snublet, ikke den 11. Endret 12. april 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Det er vel en kombinasjon av flere ting. Jeg har laget meg en liste over ting jeg skal prøve å ta bilder av, noen ganger dukker det opp en ide nårjeg ser et motiv, og i tillegg kommer venner og bekjente med ideer. Og noen motiver snubler jeg bokstavelig over, som den 11. Tom Det høres ut som en god blanding. Det er spennende å følge med på i alle fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå