tomsi42 Skrevet 29. april 2009 Forfatter Del Skrevet 29. april 2009 :!: Det var jo fine farger og bra komponert...(selv om det ikke helt var my cup og tea )RandiA Da har du ikke prøvd jägerte Tom Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Nok et pent stykke arbeid fra deg. Som andre har kommentert gjorde duggen seg meget godt. For min del nytes denne drikken stort sett bare på afterski, men jeg takker jo ikke nei hvis noen byr Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 :!: Det var jo fine farger og bra komponert...(selv om det ikke helt var my cup og tea )RandiA Da har du ikke prøvd jägerte Tom Har nok prøvd det meste av te-sortene ja, Tom :!: :!: RandiA Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 30. Rett i dass. Toalettet, i leiligheten jeg leier, har et skår. Dette er hva jeg tror har skjedd ... 1/40s, f/4, 24mm, ISO 800 Tom Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Kontant og genial idé.. Litt kvalmt, men veldig morsomt. Glad dette er i svart-hvitt! Bra fokusplan - dråpene inne i skålen og kant ute av fokus gjør seg godt. Støyen er også fin. Lenke til kommentar
jim_smyth Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Du har vært ganske oppfinnsom med "Ting som kan si dunk om natten". Jeg så fram til påfunnene dine, og du har innfridd;) Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Mange artige ting som kan si dunk om natten. Den toalettskålen minner meg på en historie med en nabo som hadde gebiss og som hadde vært på fest.................. Resten tror jeg får vente til en annen gang...... Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Jeg bøyer meg i støvet for oppfinnsomheten din! 30 dunk på 30 dager er intet mindre enn imponerende. Et bra dunk du hadde spart til slutt også. Håper du var ferdig med den parfymen... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 Håper du var ferdig med den parfymen... Er ihvertfall ferdig med den nå Jeg er selv overrasket over hvor greit det gikk. Har faktisk ideer til en uke til; men det skal dere få slippe. Tom Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Jeg bøyer meg i støvet for oppfinnsomheten din! 30 dunk på 30 dager er intet mindre enn imponerende. Et bra dunk du hadde spart til slutt også. Håper du var ferdig med den parfymen... Det var godt sagt...slutter opp om den, her har det vært oppfinnsomhet ja, det er sikkert. Prøver å lære noe av denne og de andre April-fest-oppfinnsomme fotografer jeg. Ser at kreativitet er en viktig ingrediens når man har foto som hobby. Takk for 100%-innsatsen som har vært i denne tråden RandiA Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Vel gjennomført aprilfest! Må si jeg var skeptisk til om du kom til å klare denne utfordringen. Det klarte du, og vel så det. Tenk hvilket mareritt det ville vært om alle dunkene skjedde IRL også. Jeg vil egentlig ikke tenke på det engang. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Veldig bra aprilfest - utfordrende og spennende tolkninger av et herlig tema - mange kreative og ikke minst morsomme motiver! Hmm - var egentlig bare ét motiv jeg savnet - en sengegavl.. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 30. Rett i dass. He-he. Den måtte jo bare med. Uhyre "klosett" da. Du avslutter med et nesten litt _for_ bra bilde. Temaet syntes på forhånd å være svært snevert, men viste seg å kunne inneholde litt av hvert. Takk for festen Tom. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Flott aprilfest, Tomsi - nydelige bilder hele veien. Har kommentert en del fortløpende, men må spesielt kommentere at jeg likte svart/hvitt'ene dine denne gangen: Insomnia, Born to be wild, Søplemannen dunker alltid med lokket to ganger, Rett i dass og De migrerer om natten. Sluggeren var også fin. Sterkt gjennomført!! Lenke til kommentar
El chico Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Veldig kreativ bildeserie, Tomsi42. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå