tomsi42 Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 27. De migrerer om natten. Kan ikke være fotofest uten minst et traktoregg! Jeg mistenker at de står for en del av de mystiske dunkelydene som kan høres om natten. Her er dere en som ikke rakk å gjemme seg. 1/400s, f/5.6, 37mm, ISO 200 Jeg har brukt en ZD 14-42mm f/3.5-5.6 som jeg låner et par dager ... Tom Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Det var flott i svart-hvitt, fine kontraster...og ja, de traktor-eggene er ikke til å spøke med RandiA Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Forestiller meg plutselig traktoregg komme deisende fra himmelen - *flomp*! Fine buktende linjer i traktorsporene - dype, gjørmete groper, som vitner om my jord og tung last. Bra! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg aner en aldri så liten konspirasjonsteori her. Bildet ble for øvrig veldig bra med de dype hjulsporene som leder innover til "the thingy from outer space". Likte også låven. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Likte også sporene som fører fram til egget. Man kan "se" traktoren som har vært å lagt egget. Og en eller annen gang iløpet av natta kommer det et "plopp" når en liten traktor "plopper" ut av egget. Hva kom først? traktoren eller egget? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Det er vel først i nere tid at troktorene har egynt å legge egg ... Og nå over til noe helt annet. 28. Sluggeren Denne er dedikert alle som våkner at naboens skjødeløseomgang av hammer på ukristelig tid. Enten det er alt for tidlig om morgenen eller sent på kvelden. Med andre ord når folk prøver å sove. 1,3s, f/11, 42mm, ISO 200 Også denne med lånt 14-42mm. Tom PS. Jeg valgte å forevige denne rakkeren da en vanlig snekker hammer ble for pinglete Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Begynner virkelig å lure på hvor du tar det fra! (Selv om den siste kanskje var av de mer naturlige – hadde en kort periode en nabo som likte å ommøblere ofte, og alltid på nattestid. Tegnet på at det snart var over var hamring, da var bildene på vei opp på veggen igjen. Like greit jeg bare bodde der noen måneder, og blir nok en stund til jeg bosetter meg i et kunstnerdistrikt igjen ...) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 28. Sluggeren Oi, den var det glød i...rart det kan bli så "pent" bilde av slikt...og den oppfinnsomheten din har ingen ende... RandiA Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Flotte farger - fikk fint frem gløden inne fra plasten. Glimrende fokusplan. Likte teipen rundt skaftet - vitner om at den har vært i bruk en stund.. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Helt enig i det med tapen rundt skaftet. Strøkent underlag forøvrig. Men ikke ta den med på neste Akam-treff er du snill. Lenke til kommentar
fblpr Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 27. De migrerer om natten. Kan ikke være fotofest uten minst et traktoregg! Jeg mistenker at de står for en del av de mystiske dunkelydene som kan høres om natten. Her er dere en som ikke rakk å gjemme seg. Tom Det er sauer inni de hvite eggene.. Sett det flere ganger: En dag fullt av egg neste dag jordet fullt av sau. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. april 2009 Forfatter Del Skrevet 29. april 2009 Det er sauer inni de hvite eggene.. Sett det flere ganger: En dag fullt av egg neste dag jordet fullt av sau. Interessant teori det der. 29. Helgedunk Dagens motiv har en forsinket reaksjon. Den blir som oftest inntatt om natten, men dunkene kommer som oftest dagen etterpå. Og da i hodet ... 4s, f/8, ISO 100, 26mm Tom Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 ROFL! Fin detalj med temperatur - is på flasken og dugg på glasset. Fine dype grønne fargetoner i flasken. Det orange nederst på etiketten skjærer i øynene, men det gjør vel etiketten IRL også, så.. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Det er så harry! Med egnet glass og greier. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Enig i det med rim og dugg for fotografiets del. Men du drikker vel ikke seriøst jegern rett fra frysern? I så fall like stor helligbrøde som å gjøre det samme med akevitt (dansk snaps unntatt). Pent komponert da. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. april 2009 Forfatter Del Skrevet 29. april 2009 Men du drikker vel ikke seriøst jegern rett fra frysern? I så fall like stor helligbrøde som å gjøre det samme med akevitt (dansk snaps unntatt). Jeg drikker jägern i den fasongen jeg får servert den i. Personlig synes jeg vel at kjøleskapstemperert er best. Fryser'n er praktisk for langtidslagring. Aquavit'en drikkes i romtemperatur. Tom Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Puh. Følte meg straks mer beroliget. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 For de som har sett videopodkastene til Rolf på Meet The GIMP så har de kanskje fått med seg at Rolf hevdet at Jægermeister er veldig populær blant bomsen i Bremen. Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Det er ihvertfall populært blant skibomsene i alpene Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 :!: Det var jo fine farger og bra komponert...(selv om det ikke helt var my cup og tea ) RandiA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå