jim_smyth Skrevet 11. april 2009 Forfatter Del Skrevet 11. april 2009 10. april - Maur i skauen Var ikke planlagt å ta dette bilde så det beste jeg fikk tatt uten stativ ble som følger. Allikevel nesten helt fornøyd:) 100MM :: F/6.3 :: 1/160sek :: ISO800 Lenke til kommentar
jim_smyth Skrevet 11. april 2009 Forfatter Del Skrevet 11. april 2009 (endret) 11. april - Marshmallows Karamellisert og god... 100MM :: F/10 :: 1/1000sek :: ISO800 Endret 11. april 2009 av jim_smyth Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 I think I just got a sweet tooth.. Pene farger og god skarphet! Jeg ville ha hatt mer marshmallow og mindre kvist, men det blir en smakssak.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 10. april - Maur i skauen Var ikke planlagt å ta dette bilde så det beste jeg fikk tatt uten stativ ble som følger. Allikevel nesten helt fornøyd:) Ble brukbart dette, med tanke på at du kjører handholdt. Tom Lenke til kommentar
jim_smyth Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Hmmm... vært litt slapp med å ta bilder i det siste i tillegg til at det har vært endel å gjøre Kan ikke love en rettelse av innsatsen videre i april, men håper jeg får tid til å bruke kameraet mitt mer enn bare tilfeldig... Endret 16. april 2009 av jim_smyth Lenke til kommentar
kaian Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 10. april - Maur i skauen Var ikke planlagt å ta dette bilde så det beste jeg fikk tatt uten stativ ble som følger. Allikevel nesten helt fornøyd:) Og det skal du være. Ikke galt til å være håndholdt det her. Bildet minner meg sterkt og klart om at jeg er altfor sløv med å sjekke før jeg legger meg ned for å få en vinkel jeg har lyst på, alt for ofte er jeg full av maur når jeg reiser meg igjen... Du melder deg her på blant de som bruker utfordringen til å inspirere/friste meg til å kjøpe mellomringer! Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Bra maurbilde - likte øyet veldig godt. Gøy å se landskapet i øyet - tretoppene fanget blikket veldig godt - på mer enn én måte.. Lenke til kommentar
jim_smyth Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 (endret) 27. april - Mors tulipan Etter godt over ei ukes fravær er jeg nå tilbake. Det som startet godt tok plutselig slutt og jeg klarte ikke å være dedikert nok til å være kreativ og å komme meg ut og ta bilder, derfor har det vært et godt hopp i bildene mine. 100mm :: F/2.8 :: 1/800sek :: ISO200 EDIT: Bomme grovt på datoen gitt Endret 27. april 2009 av jim_smyth Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Behagelig, mykt og fint. Både i forgrunn og bakgrunn. Pent. Jeg likte for øvrig også maurene 10. april. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Behagelig, mykt og fint. Både i forgrunn og bakgrunn. Pent. Helt enig. Tom Lenke til kommentar
jim_smyth Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 30. april - Mors tulipan (igjen) 100mm :: F/13 :: 1/15sek :: ISO800 Lenke til kommentar
jim_smyth Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 Oppsummering: Lærerikt, rett og slett. Også har jeg lært meg selv bedre å kjenne når det gjelder terskel for å gå ut og ta bilder. Kjenner at jeg syns det er et lite ork å komme meg ut for å forsøke å være kreativ og ta inspirerende bilder, men du verden så artig det er når du først har funnet deg et motiv! For en DEILIG FØLELSE!!! Det er så beroligende å kikke inn i søkeren, se at motivet ditt er ganske flott og behagelig å se på, knipse og poste. Også kommer responsen... Konstruktiv, anerkjennende og en stor hjelp for videre arbeider. Takk alle sammen (spes. tomsi42) for aprilfesten denne gang, og jeg regner med å være tilbake ved en senere anledning. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 30. april - Mors tulipan (igjen) Oi, en pangavslutning på aprilfesten. Overraskende stort fokusfelt på denne forstørrelsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå