Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PSU Tikker under belastning

Anbefalte innlegg

Jeg merket en dag jeg spilte Age of Conan at PSU en tikker.

Min strømforskyning er en Hyper X 580W.

Mitt system er: Se signatur..

Men det jeg opplever er at det tikker, så går jeg bak og som dere sikkert vet så er det en vifte på PSU som suger luft inn, og deretter en bak på baksiden av maskinen som blåser ut. Når jeg legger press på viften bak så forsvinner tikkingen, og med en gang en avsluter en tung applikasjon forsvinner tikkinga, Så jeg lurer på om det kan være ett gåent kule lager eller en sliten PSU?. Den har vart siden 2006.

Endret av InstanZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det er en Hiper 580W du mener så kan du likegodt skru av pcen og bestille deg ny, Hiper 580w er vel en av de strømforsyninger med høyest feilrate noengang - de kan smelle skikkelig og knekke resten av pcen din også.

Det er et under at den har holdt så lenge egentlig.

Lenke til kommentar
Hvis det er en Hiper 580W du mener så kan du likegodt skru av pcen og bestille deg ny, Hiper 580w er vel en av de strømforsyninger med høyest feilrate noengang - de kan smelle skikkelig og knekke resten av pcen din også.

Det er et under at den har holdt så lenge egentlig.

Faktisk en av dem PSUene som har veldig nøyaktige rater, og det slutter å tikke når jeg presser den bakre viften innover? Men jeg vil ha deres ider fordi det trengs nødvendig vis ikke å være selve viften det er noe med..

Endret av InstanZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...