stiose Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Har sett at på enkelte hus så er det festet "steinplater" på utsiden av muren. Noen som vet hva disse platene heter? Pris på disse? Link til butikker på nettet som man kan få se på utvalget? Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Det er kanskje en sjangs for at du har funnet ut innen nå hva slags plater du er ute etter, men kan nå likevel slenge ut et svar. Jeg tror platene du er ute etter heter noe som grunnmursplater. Jeg har ikke søkt så hardt på nett etter de, men det er å finne på vanlige byggevarekjeder. Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Jeg jobber som murer og har kledd inn grunnmurer ved flere annledninger. Tenker du noe i retning skiferstein(store eller små steinplater med fuger)? isåfall så varier prisen alt ifra 200 til 20 000 per kvadratmeter.. du finner iallefall slike på alle mur/flis grossister, f.eks flisekompaniet. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Steni er en ganske stor og kjent leverandør av fasadeplater og grunnursplater. Er det slike du tenker på? http://www.steni.com/default.asp?nLid=1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå