Thyrfing Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Hei, jeg har en gammel pc som jeg har tenkt til å bruke som media center, men problemet er at den bråker så forferdelig, slik at jeg har tenkt til å investere i ny kjøling, den er litt gammel, men vil gjerne bruke den:) Vil gjerne ha denne så lydløs som overhode mulig, gjerne på nivå med min macbook:P CPU: Intel Pentium Prescott 3.0 ghz(socket 478), Denne vifta bråker verre enn værst(boxed vifte, Mulig denne som gjør det meste av støyet. 3 Vifter for sirkulasjon i kabinettet, er ikke 80x80mm vifter standar? Er det mulig å få denne boksen til å bli stille? Takker for alle svar:) Endret 28. mars 2009 av Thyrfing17 Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 I ditt gamle kabinett er det sikkert 80mm vifter. Men det er jo ikke værre enn å ta en linjal og måle. Bytt ut boxed-kjøleren på prosessoren og kjøp noen støysvake vifter til kabinettet. Mist og SilenX er stille. Du bør også vurdere å vibrasjonsdempe harddisken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå