furrballfighter Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Satt før helgen og vurderte om jeg skulle kjøpe en p4 2.4B eller en 2.53. Bet meg merke i at prisene for 2.4B boxed lå på rundt 1500,- mens 2.53 lå ganske nært 2000,- (hos webshopene som hadde den på lager) Bestemte meg for å bestille en 2.4B og bruke heller bruke mellomlegget opp til en 2.53 på en Zalman-kjøler i håp om å "garantere" en 3GHz+ overklokking Da jeg skulle bestille en 2.4B fra komplett.no i dag (skal ha en del andre ting derfra i tillegg) så jeg at prisen nå var på 1700,- ?!! Har de skrudd opp prisen eller er det bare jeg som har fyllenerver fra gårdagen? Uansett, har hørt at boxed-kjøleren på 2,53 er bedre enn den som følger med 2.4B... Noen som har noen tanker rundt dette? Burde kanskje bare kjøpe 2,53GHz saken? Edit: sorry, ser jeg har postet i feil topic.... :oops: Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 http://www.intel.com/intel/finance/pricelist/ De har ikke gjort noe med prisene ennå, så kanskje du "blingset", eller at Komplett hadde et midlertidig tilbud på gang. Du kan jo sjekke prisguiden om andre selger den for 1500. Btw, feil kategori. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Det er akkurat samme kjøleren! Feilpostet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå