Minask8 Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Hei, jeg er nybegynner på skateboard og trenger hjelp med å finne det rette brettet. jeg er ca 1.72 og ca 50 kg. og trenger et generelt allround brett. hvordan strls er å anbefale til meg? jeg har sett ett enjoi brett jeg syns ser bra ut, er dette bra merke i det hele tatt til nybegynnere? Hvor mye penger børr det koste for full pakke, og hvilke sjapper er bra? På forhånd takk Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Skal du ha ei fjøl til og skate og lære triks med eller skal du ha et til og cruise / framkostmiddele med? Lenke til kommentar
Minask8 Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 Skal du ha ei fjøl til og skate og lære triks med eller skal du ha et til og cruise / framkostmiddele med? Lære triks Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Regner med at du skal kjøpe i butikk og ikke på nett. I så fall veit jeg ikke om noen butikker som finnes i flere byer untatt Twin Palms evt. Angående brett så er Enjoi et godt valg, men den kan også variere fra brett til brett. Om det er bra "kick" i plata. Tror vel ikke det er noen størrelse rangering på brett, så langt jeg vet hvertfall Når det kommer til pris så tror jeg en pakke med brett, truckere og hjul burde koste rundt 1,6-1,8 tusen. Du kan også få billig merker for nybegynnere til ned mot tusenlappen tror jeg, men ville ikke anbefalt speed demons eller blind uansett hva du er Hadde nok selv gått for Enjoi eller Baker. Du kan jo også høre i butikken hva de har og anbefale til en som deg Lenke til kommentar
Minask8 Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 Regner med at du skal kjøpe i butikk og ikke på nett. I så fall veit jeg ikke om noen butikker som finnes i flere byer untatt Twin Palms evt. Angående brett så er Enjoi et godt valg, men den kan også variere fra brett til brett. Om det er bra "kick" i plata. Tror vel ikke det er noen størrelse rangering på brett, så langt jeg vet hvertfall Når det kommer til pris så tror jeg en pakke med brett, truckere og hjul burde koste rundt 1,6-1,8 tusen. Du kan også få billig merker for nybegynnere til ned mot tusenlappen tror jeg, men ville ikke anbefalt speed demons eller blind uansett hva du er Hadde nok selv gått for Enjoi eller Baker. Du kan jo også høre i butikken hva de har og anbefale til en som deg Okey Takker for hjelpen, men altså, sånn jeg har sett, på ebay, er det mange forskellige strlser, som feks 7.58 og sånn : - s Lenke til kommentar
haakl Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 hvilken brett-størrelse burde jeg bruke da jeg er 1.66 elns. og veier 50 og no kg? bruker 43-44 i sko.. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Åja nå ser jeg at strlsene, kan ikke huske og vært borti det før. I så fall så er det bare og gå til den lokale skate butikken din og spørre de som jobber der Lenke til kommentar
Minask8 Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 Åja nå ser jeg at strlsene, kan ikke huske og vært borti det før. I så fall så er det bare og gå til den lokale skate butikken din og spørre de som jobber der jaokei, da prøver jeg det (: Takker ^^ Lenke til kommentar
Nysgjeeeerig Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) hei:) Jeg er en gutt på rundt 153 cm og bruker sko størrelse 38/7.5 i sko. Jeg veier 40 kg og har kjøpt nytt brett. Men jeg komm over et problem , jeg visste ikke vilken størrelse jeg trengte:( Hvilken størrelse trenger jeg? Endret 15. april 2009 av Nysgjeeeerig Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Er smak og behag syntes jeg, noen liker mindre brett andre litt større. Hva syntes du er mest scetchy? Så finner du det ut Lenke til kommentar
Nysgjeeeerig Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) kjøpte nytt brett:) Størrelsen var 7.5 vil anbefale denna størrelsen for alle som har sko størrelse under 43:) Annbefaleler Boardshop Har kjøp det selv, det er sykt god kvalitet og pop og prisen er veldig lav. Her er mitt brett:) Endret 17. april 2009 av Nysgjeeeerig Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Hvilket merke er det? Lenke til kommentar
Nysgjeeeerig Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Det er et Boardshop brett. Dette står under annonsen: "Laget på samme fabrikk som Plan B i USA. Dette er like bra kvalitet som pro modeller. 100% USA. Ikke noe Kina produksjon. Brukes av alle våre team kjørere. Tarjei Utgaarden, Mads Johansen, Isak Sandling og Fredrik Carlson." Endret 19. april 2009 av Nysgjeeeerig Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Ah, er det bra kick i det? Lenke til kommentar
Minask8 Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 kjøpte nytt brett:) Størrelsen var 7.5 vil anbefale denna størrelsen for alle som har sko størrelse under 43:) Annbefaleler Boardshop Har kjøp det selv, det er sykt god kvalitet og pop og prisen er veldig lav. Her er mitt brett:) okei, tack B) bruker strls 38 og noen ganger 39, så da prøver jeg 7.5 x] Lenke til kommentar
Nysgjeeeerig Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Kicken/poppen er veldig bra men så har jeg ikke prøvd så veldig mange ulike merker, bare et par Endret 20. april 2009 av Nysgjeeeerig Lenke til kommentar
Zigurd Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Heeeelt ny på dette forumet, regga meg kun for denne tråden. Nysgjerrig, selges ikke brettet ditt mer? Finnes det flere slike "pro"-brett? Skal selv begynne å skate, men ser jo etter kvalitet ( dog ikke framfor kvantitet, kanskje en mellomting... xD) Anyways, jeg trenger flere nettbutikker å se i xD Lenke til kommentar
Nysgjeeeerig Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Heeeelt ny på dette forumet, regga meg kun for denne tråden. Nysgjerrig, selges ikke brettet ditt mer? Finnes det flere slike "pro"-brett? Skal selv begynne å skate, men ser jo etter kvalitet ( dog ikke framfor kvantitet, kanskje en mellomting... xD) Anyways, jeg trenger flere nettbutikker å se i xD Brettet mitrt selges forsatt (og i mange størrelser også btw) det finnes mange bra nettbuttikker sor skateboard andbefaler sterkt norske. Her er noen: Boardshop.no, 50-50.no, formatshop.no, the shop.no m.m Lenke til kommentar
Zigurd Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Wow! Fant mye kult her! Har et par oppfølgerspørsmål. Hvor fort blir et brett "oppbrukt"? Hørte om en som brukte ett brett per måned. :O Hva skiller et nybegynnerbrett fra et proffbrett (Hvis noe gjør det)? Hvor er det vanlig å stå i Oslo? Hva slags triks lønner det seg å begynne med? Kanskje litt off-topic? xP Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Kjøp brett på skatewarehouse.com. Kjøpte et helt nytt brett med Grind King truckere, Flip deck og Spitfire hjul til den knappe sum av 850 kroner. Kom litt i frakt, men det ble alikevel 6-800 kroner billigere Endret 25. april 2009 av Selvin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå