Kenneth Solfjeld Skrevet 29. april 2009 Forfatter Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Takker for kommentarer! Jeg pleier alltid å spørre om lov når jeg er i slike lokaliteter. Utendørs og på offentlige steder med mye folk, er jeg ikke like ivrig på slikt. Er egentlig usikker når det gjelder ferger. Har tatt mange bilder på ferga i forskjellige situasjoner. F.eks. bildet med kapteinen. Der tok jeg bildet fra utsiden, og hadde ingen mulighet til å spørre om lov. Men han var jo i ferga akkurat som passasjerene. Endret 29. april 2009 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 "Lonesome glider" var flott. Liker hvordan de hvite trådene reflekterer mer av sollyset enn selve skjermen, og dermed gir en veldig fin kontrast. Bra komponert også. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Utrolig bra bilder mann.. Lenke til kommentar
jim_smyth Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Gratulerer med aprilfesten... du har fått noen blinkskudd altså!! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 30 April Tittel: rekedealeren Nikkor AF-S VR 70-200mm f/2.8G IF-ED f/5.6 1/2000s. 200ISO 200mm. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) 30 April Tittel: rekedealeren En fin avslutning på aprilfesten. Får skikkelig sommerstemning (tenk reker og hvitvin ...) Tom Endret 30. april 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Gratulerer med aprilfesten... du har fått noen blinkskudd altså!! Nettopp. Med dette bildet samt været som har vært i dag deler jeg sommerstemningen med Tom også. Vel festet. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2009 Takker for fin Aprilfest, og alle tilbakemeldingenene på bildene. Hadde intensjoner om flere portretter, flere lokale helter. Men det noe med å ha tid. Får ta portrettene i BK.. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Mange fine portrettbilder og originaler - både fine stemningsbilder og nydelige stilstudier. Flere der jeg likte veldig, veldig godt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå