J@cob Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Herlige bilder! Gamle, slitne fergemenn er alltid en slager, men må innrømme at jeg elsket lyssettingen på 'fri som fuglen'. Harde kontraster. Namm. Selvportrettet var òg ganske så snasent Naturbildet ble et 'hell i uhell', for å si det slik. Helt greit at du løper litt rundt temaet når det blir så pent. Konge fargespill i vannet. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Tittel: Hvor mennesker finner ro Kan jeg ta "kontrast" uten kontraster må da du kunne ta "mennesker" uten folk! God tittel på et helt magisk godt bilde. Sinnsvakt fin stemning her synes jeg. Flott lys og dybde, jeg er egentlig målløs. Jeg har gledet meg til å se dette igjen i hele dag, etter at jeg så det på en sykt dårlig skjerm i formiddag... -det var vel verdt å vente på! Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 14. april var flott, men 15. april - linjene var sublime! For et landskap!! Den hører hjemme på veggen! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 17 April Tittel: Kafeliv Nikon 50mm f/1.8D f/3.2 1/320s. Ble et hull i kalenderen i går. men bestemte meg for å levere noe i dag. Ble et undereksponert og crappy bilde, hvor justering av eksponering dro frem mengder av støy. Synes likevel det ble ok. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Skikkelig bra stemningsrapport. Hæla i taket er bare fornavnet. OK, kanskje ikke helt oppe i taket da. Han som kommer inn fra siden gir bildet atskillig mer liv enn det ellers ville hatt. Støyen er ikke plagsom. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 18. april 2009 Forfatter Del Skrevet 18. april 2009 (endret) 18 April Tittel: Born to be wild Nikkor AF-S VR 70-200mm f/2.8G IF-ED f/5.6 1/500s. Endret 18. april 2009 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Den var nesten litt grov (ikke det at jeg sitter i glasshus...). Leder tankene mot Deep Purple's Speed King. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Den var nesten litt grov (ikke det at jeg sitter i glasshus...). Leder tankene mot Deep Purple's Speed King. Som igjen leder tankene mot Born to be Wild av Steppenwolf. Men tenker man litt positivt, så gir slike hjelpemidler mange mennesker et bedre liv.Og jeg er sikker på at sjåføren har hatt en fin tur i vårværet. Tom Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 18. april 2009 Forfatter Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Jeg synes born to be wild var en ypperlig tittel, døpte derfor om bildet. Ikke fordi orginaltittelen ikke var bra, men fordi tomsi kom på en mye bedre. Takk. Endret 18. april 2009 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 19. april 2009 Forfatter Del Skrevet 19. april 2009 19 April Tittel: Session i Vårres Studio Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 (endret) 20 April Tittel: Grease f/5 1/25s. Desverre ble det noe bevegelsesuskarphet her. Motorrommet var mørkt og VR hjalp lite. Synes likevel bildet ble ok. Endret 20. april 2009 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Likte litt hardhendt bruk av Shadows i eksponeringen - passer glimrende til følelsen av olje og fett. Hører skralle og lukter motorolje! Bra! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Synes du har fått til en bra komp på "Grease". Stilstudie av doble overliggende kamakslinger med ventilfjærer og det hele. Selv kjører jeg med enkel underliggende. Jeg synes ikke bevegelsesuskarpheten skjemmer noe særlig. Du har også fått med ganske mange elementer her uten at det blir noe rotete preg av den grunn. Endret 20. april 2009 av k.n.b Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 (endret) 21 April Tittel: Kveldsseileren Nikkor AF-S VR 70-200mm f/2.8G IF-ED f/4.5 1/200s. ISO200 Liten tid til foto i dag også, men fikk tatt dette. Håper på flere portretter og lokale helter i dagene som kommer. Uten seil oppe, desverre. Endret 21. april 2009 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Synes 20. april funker meget godt. Bevegelsesuskarpheten skjemmer ikke bildet i det hele tatt. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Grease ble akkruat så røft som det bør være. Kveldsseileren ser ut til å kose seg; men det ser litt kaldt ut? Tom Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Grease ble akkruat så røft som det bør være. Kveldsseileren ser ut til å kose seg; men det ser litt kaldt ut? Tom Vårens første båttur er vel som første utepils - kaldt, men det er utendørs! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 Det røde ansiktet på seileren kommer neppe av for mye sol. for å si det slik. -2 da dette bildet ble tatt. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 23 April Tittel: Mennesket som aldri kom Nikkor AF-S VR 70-200mm f/2.8G IF-ED f/4.5 1/650s. ISO200 Lenke til kommentar
kaian Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Mennesket som aldri kom Trekker sympatiserende på smilebåndet her. Kan ikke være bare kult å være hund ... Likte grease veldig godt også. Måtte holde tilbake et behov for å tørke av hendene på buksa :!: Fin komp og fine farger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå