Gå til innhold

Aprilfest 2009 - KSolfjeld - Mennesker


Anbefalte innlegg

Herlige bilder! Gamle, slitne fergemenn er alltid en slager, men må innrømme at jeg elsket lyssettingen på 'fri som fuglen'. Harde kontraster. Namm. Selvportrettet var òg ganske så snasent :love:

 

Naturbildet ble et 'hell i uhell', for å si det slik. Helt greit at du løper litt rundt temaet når det blir så pent. Konge fargespill i vannet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tittel: Hvor mennesker finner ro

Kan jeg ta "kontrast" uten kontraster må da du kunne ta "mennesker" uten folk! God tittel på et helt magisk godt bilde. Sinnsvakt fin stemning her synes jeg. Flott lys og dybde, jeg er egentlig målløs. Jeg har gledet meg til å se dette igjen i hele dag, etter at jeg så det på en sykt dårlig skjerm i formiddag... -det var vel verdt å vente på!

Lenke til kommentar
Den var nesten litt grov (ikke det at jeg sitter i glasshus...). Leder tankene mot Deep Purple's Speed King.

Som igjen leder tankene mot Born to be Wild av Steppenwolf.

 

Men tenker man litt positivt, så gir slike hjelpemidler mange mennesker et bedre liv.Og jeg er sikker på at sjåføren har hatt en fin tur i vårværet.

 

Tom

Lenke til kommentar

Synes du har fått til en bra komp på "Grease". Stilstudie av doble overliggende kamakslinger med ventilfjærer og det hele. Selv kjører jeg med enkel underliggende.

 

Jeg synes ikke bevegelsesuskarpheten skjemmer noe særlig. Du har også fått med ganske mange elementer her uten at det blir noe rotete preg av den grunn.

Endret av k.n.b
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...