Gå til innhold

Aprilfest 2009 - KSolfjeld - Mennesker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"På livets vei": Tittelen gjorde ganske mye for bildet, uten forkleinelse for bildet som sådan. Du har et godt blikk.

 

Skulle nesten tro du hadde gått løs på denne Komatsu'en selv, for å få et passe "battered" preg. Fint og tett og gode doser patina.

 

Henger meg også på IceFox når det gjelder selvportrettet.

Lenke til kommentar

Fri som fuglen likte jeg. Tittelen er svært "ironisk", kanskje til og med litt småslem, når man tenker på den stakkars mannen. Og når jeg ser ut av vinduet, skimter jeg så vidt noen fugler (?) og da faller tittelen flott inn. Dramatisk bilde, får en slags fengsel-følelse..

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar
Fuglene du sikter til, er nok bare malingsflekker,. Men jeg skulle nok ha ønsket at det var fugler der, da hadde budskapet blitt enda mere understreket. Takker for kommentarer!

 

Noen hemmeligheter må vel en fotograf ha? Jeg hadde nok ikke gjetta at det var malingsflekker.

Jeg liker stemningen i bildet. Det vil si, du har fått den godt frem. Stemningen i seg selv er vel heller ukoselig.

Endret av carmelita
Lenke til kommentar

Her må jeg bare få henge meg på IceFox og arnold_layne. Det siste bildet var virkelig en sjelden lekkerbisken.

 

Likte også det lengtende uttrykket i "Fri som fuglen". Godt komponert.

 

Edit: Ser at Tom også klarte å lirke seg innimellom her.

Endret av k.n.b
Lenke til kommentar

Dæven, det siste "Hvor mennesker finner ro" var virkelig imponerende!Deilige dratte skyer,litt slørete vann,mørkt nok til kun å få siluett av steinene men lyst nok i bakgrunn til at himmelen blir lyst opp! Thumbsup! :)

 

Selvportrettet også var virkelig flott, flaks med komponeringen eller er det croppet litt?

Selvportrett er jo aldri lett mtp. komponering!

 

På "The passangers", er folk alltid så stille,tenkende og dystre? Var nemlig det den ene gangen jeg har tatt ferje i de nordligere strøk av Norge også! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...