arnold_layne Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) "The Passengers" var veldig bra. Utrolig tomme blikk på den gjengen der Endret 14. april 2009 av arnold_layne Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Kult selvportrett. Genial bruk av refleksjonen i brillene! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 "På livets vei": Tittelen gjorde ganske mye for bildet, uten forkleinelse for bildet som sådan. Du har et godt blikk. Skulle nesten tro du hadde gått løs på denne Komatsu'en selv, for å få et passe "battered" preg. Fint og tett og gode doser patina. Henger meg også på IceFox når det gjelder selvportrettet. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 Takker så mye for fine tilbakemeldinger! Ting står litt stille nå, tror ikke jeg klarer å levere i dag. Hvis jeg klarer så blir det.. En måke. Men det kan jo dukke opp noe verdt å forevige i løpet av kvelden. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 (endret) 14 April Tittel: Fri som fuglen Nikkor 50mm f/1.8 f/4.5 1/5s. Ble overraskende "skarpt" på 1/5 sekund. Kan vel si at jeg hadde flaks med den.. Endret 14. april 2009 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
kaian Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Fri som fuglen Stødig hånd! Enkel komposisjon og sterk stemning i bildet. Tror ikke jeg ville klart å gjette tittelen Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Fri som fuglen likte jeg. Tittelen er svært "ironisk", kanskje til og med litt småslem, når man tenker på den stakkars mannen. Og når jeg ser ut av vinduet, skimter jeg så vidt noen fugler (?) og da faller tittelen flott inn. Dramatisk bilde, får en slags fengsel-følelse.. Endret 14. april 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Fuglene du sikter til, er nok bare malingsflekker,. Men jeg skulle nok ha ønsket at det var fugler der, da hadde budskapet blitt enda mere understreket. Takker for kommentarer! Endret 14. april 2009 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Fuglene du sikter til, er nok bare malingsflekker,. Men jeg skulle nok ha ønsket at det var fugler der, da hadde budskapet blitt enda mere understreket. Takker for kommentarer! Noen hemmeligheter må vel en fotograf ha? Jeg hadde nok ikke gjetta at det var malingsflekker. Jeg liker stemningen i bildet. Det vil si, du har fått den godt frem. Stemningen i seg selv er vel heller ukoselig. Endret 14. april 2009 av carmelita Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Det var ikke meningen å lage et kosebilde, men heller forsøke å få frem at mennesket er kanskje for bundet, og ikke så fri i en stadig mere krevende og kaotisk verden. Takk forresten for kommentarene! P.S. Byttet ut bildet med flekker med et uten. Gav et renere uttrykk. Endret 14. april 2009 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 15 April Fikk liten tid til folk i dag, siden jeg bare har lekt med mitt nye Sigma 10-20mm F4-5.6 EX DC HSM, som foreløpig viser seg å være et knallgodt objektiv. Har bare hatt det noen timer da. Tittel: Hvor mennesker finner ro Sigma 10-20mm F4-5.6 EX DC HSM 10mm 5sek. f/11 Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Vet du hva? Jeg synes det er helt greit at du droppa mennesker i dag. For dette var bare N Y D E L I G ! Fine dratte skye og pen pen komp. Men kunne kanskje vært litt lysere? Satt lukkeren til 8-10 sek. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Takker! Ikke noe problem å hente mere lys ut av bildet. Kunne selvfølgelig ha eksponert noe lengre for detaljene sin del. Endret 15. april 2009 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Reiste meg for å gå ut på kjøkkenet, og da ble bildet litt lysere. Helt perfekt faktisk. Innsynsvinkel er en fin bil. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Rett og slett vakkert! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 "Jag trivs best i öppna landskap" i norsk tapning. Tom Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 Næra haaavet vill jag booo.. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Her må jeg bare få henge meg på IceFox og arnold_layne. Det siste bildet var virkelig en sjelden lekkerbisken. Likte også det lengtende uttrykket i "Fri som fuglen". Godt komponert. Edit: Ser at Tom også klarte å lirke seg innimellom her. Endret 15. april 2009 av k.n.b Lenke til kommentar
fredstian Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Dæven, det siste "Hvor mennesker finner ro" var virkelig imponerende!Deilige dratte skyer,litt slørete vann,mørkt nok til kun å få siluett av steinene men lyst nok i bakgrunn til at himmelen blir lyst opp! Thumbsup! Selvportrettet også var virkelig flott, flaks med komponeringen eller er det croppet litt? Selvportrett er jo aldri lett mtp. komponering! På "The passangers", er folk alltid så stille,tenkende og dystre? Var nemlig det den ene gangen jeg har tatt ferje i de nordligere strøk av Norge også! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 Takk for kommentarene folkens! Selvportrettet er bare beskjært litt i høyre kant. Gutta på ferga har nok tatt den turen noen ganger. Tipper de synes det er passe kjedelig, i tillegg til å ha ingenting å prate om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå