Gå til innhold

Aprilfest 2009 - KSolfjeld - Mennesker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Takker! Blir avik fra utfordringen i dag, men kommer strerkere igjen over helga, når jeg går av vakt.

Det må da være lov med litt fri tolkning, synes jeg. Og fru Luna er en artig vri. Når hun er full, så dukker det nok opp en del interessante mennesker også tenker jeg.

 

Tom

Lenke til kommentar

Likte det veldig godt - fint bilde med fine detaljer. ..Og her har to jo to stykker samtidig - både fru Luna og Mannen i månen!

Så gøy med så mange smådetaljer! Satt og kikket og koste meg. :)

Jeg la også merke til et ansikt jeg ikke hadde sett før!

 

post-71211-1238916270_thumb.jpg

 

 

Flott bilde! :)

 

Edit - spoiler mer passende her - og si i fra hvis jeg skal slette den! :)

Endret av Trondster
Lenke til kommentar

Takker for kommentarer! Føler at jeg traff bra på Local Hero #1.

arnold_layne: Den hvite "rammen" er trappen som forandrer form fra trapp med rundet gelender, til innebygd i rektangulær kasse øverst mot loftet. Det er denne innbyggingen som vises på bildet. Synes det gav et ganske så tøft grafisk uttrykk ved å inkludere det i komposisjonen på den måten, samt kjøre kontrastene og eksponeringen nesten i taket der.

 

 

*edit* Jeg har gjort noen justeringer på hånden, den var for lys i mine øyne. Litt mere struktur og hud nå.

Endret av Vultur Gryphus
Lenke til kommentar
Men jeg skjønte ikke helt hva du har gjort med den hvite "rammen".
Det er vel bare kantene av neste repos, eller toppen av trappa for den del. Fint situasjonsbilde.

 

Sterk karakter i 6. april. Fint uttrykk.

 

Edit: Eh trådstarter kom meg laaang tid i forkjøpet mens jeg somlet med svaret ser jeg.

Endret av k.n.b
Lenke til kommentar

7 April

 

Tittel: Kapteinen på sin post

post-43539-1239118676_thumb.jpg

Nikkor AF-S VR 70-200mm f/2.8G IF-ED

 

Kapteinen skal frakte meg til den øya hvor jeg har hytte, hvor jeg blir i noen dager. Kommer nok til å ta bilder av de lokale invånerne der. Er ikke noe nett på øya, så jeg får ikke lagt ut bildene før jeg kommer hjem. Håper det er ok.. God påske!

Endret av Vultur Gryphus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...