Kenneth Solfjeld Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Bruker:Vultur Gryphus Utfordring:Mennesker Deltakernivå:Kandidat Utstyr:Nikon D300 og optikk som passer til tid, sted og situasjon. Ekstra utfordring: Kun naturlig lys. Endret 7. juli 2009 av KSolfjeld Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 (endret) 1 April Tittel: Tape fikser det meste. Nikkor 85mm f1.8@f4 1/60sek. Endret 3. april 2009 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Liker lyset/eksponeringen som gir høyere kontrast (spenn fra sort til nesten utbrent hvitt) på hovedmotivet og trekker øyet bort fra områdene rundt og bak som har mindre toneskala og er myke. Hva er det som er ekte av nord-norsk kvalitet? Teipen? Det som fikses? Mannen? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Kult. Liker bilder som forteller en historie. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Takker! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Godt observert. Må si meg enig med de andre kommentarene. Tom Lenke til kommentar
Storm67 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Dette bilde likte jeg godt, som IceFox sier så er det et bilde som forteller en historie. Godt fanget. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Klistremerkene på dør og skuff, samt t-trøyen ga sammen med svart-hvitt-effekten et glimrende nostalgisk preg - liker det veldig godt. Eksponeringen er flott-flott! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 (endret) 2 April Tittel: Endelig vår! Nikkor 28mm 1:[email protected] 1/50sek. Endret 2. april 2009 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Likte bildet veldig godt! Behagelige farger og stilig oppsett. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Thanks, i guess? Jeg var egentlig på vei for å realisere noen ideer jeg har til foto, men det tok 20sek. å bli gjennompissvåt av sludd, regn og annen f..nskap som værgudene har kokt i hop nå like før påskeferien. Så jeg fisket opp kameraet og tok bilde av.. og løp inn igjen. Endret 2. april 2009 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Kul idé og helt grei utførelse. Du er ikke den eneste som tar på seg sommersko litt tidlig. Lenke til kommentar
Rodswinger Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Bilde 1 er en herlig eksponering som forteller en historie,og midt i,en konsentrert mann som i hvertfall ikke bryr seg om fotografen. Får lyst til å bruke utrykket :j...ig bra! Bilde 2.Akurat som du sa:Trur ikke jeg gidder å gå lenger,jeg snur. Også bra. Åja,fin vinkel. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg synes du fikk veldig mye ut av det første bildet der, kan bare henge meg på de andre kommentarene. Det andre hadde ikke helt den samme kvaliteten, men ganske så morsomt. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 (endret) 3 April Tittel: Tankedriv Litt på kanten smal dof synes jeg, men jeg er fornøyd med øyeblikket. Endret 3. april 2009 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Fin posering og komp. Jeg har ikke noe problem med DOF-en, men jeg synes det blir litt mye skygge i ansiktet. Skulle gjerne sett litt mer lys der. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Ser ut som om han har mye å tenke på. Veldig fint.. Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Bildet fra dag 1 er vanvittig flott. Vil ha flere slike Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Takker! Ikke lett å få det til på løpende bånd da. Men jeg prøver! Endret 3. april 2009 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 Fin posering og komp. Jeg har ikke noe problem med DOF-en, men jeg synes det blir litt mye skygge i ansiktet. Skulle gjerne sett litt mer lys der. Skal ikke være noe problem å få til litt mere lys i ansiktet, siden det er jeg som har dratt vel hardt i spakene. Bildet er i utgangspunktet ganske lyst, men flatt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå