Allt í lagi Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Se 'Debut Teaser' Se 'Gameplay Reveal' Se utviklerintervju med Brian Allgeier fra Insomniac games Utviklerintervjet er interessant, med tanke på vi får se det nye våpenet Sonic Eruptor, som er et slags monster fanget inni et skytevåpen. Monsteret har et livsfarlig paringsrop som fyrer ut soniske lydbølger som kjapt tar seg av fiendene. Endret 31. mai 2009 av Only Chaos Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Gleder meg VIRKELIG! Er stor fan av R&C serien, jeg hadde alle spillene til PS2 (unntatt size matters), men dessverre måtte jeg bytte de inn da jeg skulle få PS3 billigere. Har Tools of destruction, og quest of booty. Er nå på leting etter alle til PS2 igjen. Regner med å få tak i alle i løpet av en uke! BTW, hvem tror dere han fyren var i teaseren? Kanskje det var Rathcet i fremtiden? Faren? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 Det er en lombax, kan man med sikkerhet si. Om det er Ratchets far eller ikke blir bare tipping, men det kan se sånn ut. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Han er uten tvil en Lombax, men han ligner ikke noe særlig på Ratchet. I ToD hintes det jo på at folket hans rømte til en annen dimensjon, så kanskje det er der han treffer på sine artsfrender igjen. Tipper han får tilgang på tidreiser hos dem muligens. Endret 28. mars 2009 av XDamage Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 Hvis man ser nøye på rustningen, ligner den veldig på rustningen i Deadlocked(Gladiator). Men kan være Insomniac som resirkulerer idéer. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Ja, lingner. Er ganske sikker på at det ikke er Ratchet. Lingner ikke i det hele tatt. Hva han holder: Veldig interessant Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 Tro om ikke den der "klokkedingsen" er en slags tidsreiseanretning? Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Queest of booty var lett, runna det på en dag. Burde vert billigere da Men, hva var det vi fikk vite om hva som hadde skjedd med lombaxene i de to forige spillene. (husker ikke helt ) Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 Tja, husker ikke helt jeg heller. Sjekk ut Ratchet and Clank Wiki, men hold denne tråden for spoilers. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Det har gått snakk om at lombaxen i traileren enter er Ratchet's far, en slags general eller noe så drastisk som selver lederen an lombaxene. Selv holder jeg en knapp på at det er faren hans, og at den andre lombaxen på bildet i uret er moren hans, men den teorien har blitt slaktet på IG-forumet av fansen... Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 Tror det er Ratchet og faren som er i amuletten. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Det er ganske lite trolig at det er Ratchet på bildet siden han var jo egentlig bare en tenåring i første spillet, og han vet ingenting om verken familien eller rasen hans, hvilket det nettop er hva dette spillet skal avsløre. Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Noen som vet eksakt hvilken dato dette spillet slippes ut? Endret 29. mars 2009 av Joalim Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 Nix, spillet er nettopp annonsert, jo. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Spennende! :-) Ratchet and Clank er elsket her.. Håper de finner på noe helt nytt til serien.. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Den Lombaxen der var dritkul! Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Spillet kommer vel helst i november, slik som IG's alle andre spill. Lenke til kommentar
spiderworm Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Vil også tippe det kommer i November, forhåpentligvis en demo i september som det kom til ToD. Er som vanlig verdt å vente på samme hva, Insomniac har enda ikke skuffet når det kommer til Ratchet & Clank spill. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2009 Førstepost er oppdatert med denne videoen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå