metropol Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Jeg skal skrote Norton 360 og legge inn ny antivirus programvare inkl brannmur med mer på samtlige maskiner i huset. Er på jakt etter noen gode råd i den forbindelse. Jeg har 1 windows home server, 4 bærbare og 2 stasjonære i husholdningen. Det er viktig at jeg har god beskyttelse da 2 av PCene er jobb PC'er med kritisk informasjon. Men når det blir så mange lisenser er pakke løsninger også viktig iht. pris. Har sett på Trend Worry-Free, men har ingen erfaring med den personlig. Ser at mange bedrifter har denne, også noen fylkeskommuner grunnet at den gjør en grundig jobb. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Jeg har brukt AVG i omtrent 3 år. Har kjøpt betalversjon med rootkit scanner og brannmur inkludert. Du kan jo se litt på den med det samme Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Det som de som har litt peiling på denne delen av forumet bruker og anbefale er: Antivirus: Avira Antivir (gratis) Brannmur: Comodo Firewall eller Online Armor (gratis) Spyware: SuperAntiSpyware eller Malwarebytes (gratis) Du finner linker til alle disse i Den store sikkerhetsguiden v.2. Endret 28. mars 2009 av Pizzaen Lenke til kommentar
metropol Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 Det som de som har litt peiling på denne delen av forumet bruker og anbefale er:Antivirus: Avira Antivir (gratis) Brannmur: Comodo Firewall eller Online Armor (gratis) Spyware: SuperAntiSpyware eller Malwarebytes (gratis) Du finner linker til alle disse i Den store sikkerhetsguiden v.2. Veldig god tråd. Men jeg trenger fortsatt noen råd når det gjelder gode pakkeløsninger. Jeg betaler gjerne for å få en veldig god antivirus/brannmur løsning Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Det som de som har litt peiling på denne delen av forumet bruker og anbefale er:Antivirus: Avira Antivir (gratis) Brannmur: Comodo Firewall eller Online Armor (gratis) Spyware: SuperAntiSpyware eller Malwarebytes (gratis) Du finner linker til alle disse i Den store sikkerhetsguiden v.2. Veldig god tråd. Men jeg trenger fortsatt noen råd når det gjelder gode pakkeløsninger. Jeg betaler gjerne for å få en veldig god antivirus/brannmur løsning Når du sier pakkeløsning, mener du da ett alt-i-et program som har brannmur, anti-spyware og anti-virus i et program? ESET Smart Security er nok den beste pakkeløsningen du finner. Men pakken jeg satt opp til deg tidligere med 3 programmer er mye bedre en noen pakkeløsning... Lenke til kommentar
metropol Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 Det som de som har litt peiling på denne delen av forumet bruker og anbefale er:Antivirus: Avira Antivir (gratis) Brannmur: Comodo Firewall eller Online Armor (gratis) Spyware: SuperAntiSpyware eller Malwarebytes (gratis) Du finner linker til alle disse i Den store sikkerhetsguiden v.2. Veldig god tråd. Men jeg trenger fortsatt noen råd når det gjelder gode pakkeløsninger. Jeg betaler gjerne for å få en veldig god antivirus/brannmur løsning Når du sier pakkeløsning, mener du da ett alt-i-et program som har brannmur, anti-spyware og anti-virus i et program? ESET Smart Security er nok den beste pakkeløsningen du finner. Men pakken jeg satt opp til deg tidligere med 3 programmer er mye bedre en noen pakkeløsning... Ja, jeg tenkte på alt-i-ett-løsning. For mange applikasjoner på sikkerhetssiden blir også mere å administrere å lære seg. Tro helt sikkert oppsettet ditt er kjempebra, men minstemann i huset er 6 år og har en gammel bærbar PC osv. Tenkte at det enkleste blir det beste i dette tilfellet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå