oddmanil Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Er Sanyo Xacti HD2000 det beste videokamera idag? Endret 28. mars 2009 av oddmanil Lenke til kommentar
Gapatrosten Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Så skal man finne ut av noe for deg som ikke dukker opp ved å trykke på den nevte link du referer til ? Lenke til kommentar
oddmanil Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 Så skal man finne ut av noe for deg som ikke dukker opp ved å trykke på den nevte link du referer til ? Din mening om kameraet, f.eks Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Hei! Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
2Olav Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Utrolig lyssterkt. Også mulig a filme i 1080p. Kameraet ser sikkert festlig ut på stativ med Røde Videomic :!: . Det er fordeler og ulemper med alle disse kameraene som er sammenlignet, så man må bare vurdere hva som teller mest. Størrelsen og hvor lyssterkt det er teller utrolig mye etter min mening. Det jeg ville prøvd å finne ut av, er om man har manuelle justeringsmuligheter på signalet, om man skal koble til ekstern mic, eller om det ikke går an å koble ut automatikken her. Ser ut til at Sanyo har kommet med et seriøst alternativ. Lenke til kommentar
oddmanil Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Kameraet har oxo spot-fokus. Et must om man skal filme objekt i bevegelse mot/fra. Spesielt ved dårlig lys - åpen blender. Det eneste jeg savner på mitt Canon HV20. Endret 29. mars 2009 av oddmanil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå