fflex Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Jeg har akkurat kjøpt en ny WD 120 gb SE harddisk, jeg har en annen harddisk som fungerer som master, og den nye skal da være slave. Problemet er at pc'n finner harddisken, men det blir ikke noen ny stasjon på "Min datamaskin"....hva skal jeg gjøre for å kunne ta i bruk harddisken? Setter stor pris på noen ordentlige svar..... Lenke til kommentar
Treat Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 gjøre den aktiv og formatere kan bruke partition magic, eller gå i fdisk med en oppstartdisket til win98 ellerno Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Du sier ikke hvilket operativsystem du har, men om du har nt eller XP: 1. Start opp 2. Høyreklikk "min datamaskin" eller "My computer" 3. Klikk "behandle" " eller "manage" 4. Klikk "disk behandling" eller "Disk Management" (Du skal nå ha fått opp oversikt over diskene og cdspillerene) 5. Høyreklikk den disken som du har prob. med. 6. Klikk formater eller hva du ellers ønsker å gjøre med den. Lykke til. Lenke til kommentar
fflex Skrevet 28. april 2003 Forfatter Del Skrevet 28. april 2003 Tusen takk for hjelpen, det funka det....Bare fulgte TheMatrix sitt råd. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå