Kezha Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Jeg er paranoid. ikke full eller på stoff.. men jeg skal opp klokka hal 7 på jobb.. liggi i senga før jeg setter meg opp for så igjen bestemme meg for og se om jeg ser noe av det jeg "hørte" utfor. idet jeg drar opp takvinduet raskt hører jeg en lyd av noe eller noen som gjemmer seg\forsvinner. 1. løpe ut som en galning med kniv? 2. løpe ut som en galning med luftpistol? 3. Løpe ut med lommelykt? 4. skrike ut vinduet? 5. døgne og ikke sove. døgner gjør jeg nå uansett.. jeg vet jeg hørte noe der. for stort til og være en katt, ikke en hund for dem peser så j**** kanskje en polak om gjemmer seg der nå. tør jeg finne det ut? Oo falsk utrykning for snuten koster meg peng så dem ringer jeg ikke lol what to do?? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Vis det er en tyv der så tror jeg han stikker ganske raskt vis han hører en person som er på vei ned mot han. Lenke til kommentar
Kezha Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 bor relativt mange "vel holdte familier" rundt 40-50 åra her jeg bor. min familie er vel eneste som ikke er "rike" eller velholdte slik som dem xP har vært en del inbrudd her osv. kan liksom ikke spille høy musikk og vekke familien + naboer :| Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Joda. Gjør det i 1-2 minutter, så skrur du av. Det er lov natt til lørdag. Lenke til kommentar
mopy_ Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Jeg er paranoid. ikke full eller på stoff.. men jeg skal opp klokka hal 7 på jobb.. liggi i senga før jeg setter meg opp for så igjen bestemme meg for og se om jeg ser noe av det jeg "hørte" utfor. idet jeg drar opp takvinduet raskt hører jeg en lyd av noe eller noen som gjemmer seg\forsvinner. 1. løpe ut som en galning med kniv? 2. løpe ut som en galning med luftpistol? 3. Løpe ut med lommelykt? 4. skrike ut vinduet? 5. døgne og ikke sove. døgner gjør jeg nå uansett.. jeg vet jeg hørte noe der. for stort til og være en katt, ikke en hund for dem peser så j**** kanskje en polak om gjemmer seg der nå. tør jeg finne det ut? Oo falsk utrykning for snuten koster meg peng så dem ringer jeg ikke lol what to do?? Jeg ville Gjort en kobinasjon av 1,2 og 3 muligens kraftigere våpen + 5 xD og nr. 6 Lek psyco mens du roper "im coming to get ya bitch!!!" EDIT: jo prøv og knurr Endret 28. mars 2009 av mopy_ Lenke til kommentar
Kezha Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 Hmm kan jo kombinere dem alle og løpe ut naken xD Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Hmm kan jo kombinere dem alle og løpe ut naken xD Haha Hva skjedde xD Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Hmm kan jo kombinere dem alle og løpe ut naken xD Det burde i allefall skremme han bort, Litt kjipt hvis han liker synet av deg naken da. Da kan det kanskje gå fra inbrudssak til voldtektsak. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Kinky Perrern. Hva? det var ment som en advarsel XD Forøvrig så tror jeg nok inbrudstyven ble skremt når h*n la merke til at noen var våkne. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Jeg er paranoid. ikke full eller på stoff.. men jeg skal opp klokka hal 7 på jobb.. liggi i senga før jeg setter meg opp for så igjen bestemme meg for og se om jeg ser noe av det jeg "hørte" utfor. idet jeg drar opp takvinduet raskt hører jeg en lyd av noe eller noen som gjemmer seg\forsvinner. 1. løpe ut som en galning med kniv? 2. løpe ut som en galning med luftpistol? 3. Løpe ut med lommelykt? 4. skrike ut vinduet? 5. døgne og ikke sove. døgner gjør jeg nå uansett.. jeg vet jeg hørte noe der. for stort til og være en katt, ikke en hund for dem peser så j**** kanskje en polak om gjemmer seg der nå. tør jeg finne det ut? Oo falsk utrykning for snuten koster meg peng så dem ringer jeg ikke lol what to do?? trykk på rans alarmen om du har det i huset og stikk derfra. eller lås opp våpenskapet ta med deg hagla,rifla,pistolen,revolveren eller hva du måtte ha som passer situasjonen. ring politiet eller trykk på rans alarmen. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Kan godt ha vert dyr. Her hører eg noe som går utforbi vinduet annen hver dag. Er som regel hjort, rådyr og slikt. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 opplevd det samme når jeg var på hytta ved fjellet. våknet og hørte lyder utenfor døra. trodde det var noe skummelt på gang. jeg gikk ut og fant ut at det bare var en mink i vinterpels som forsøkte å bite istykker søpleposen. der var det nemlig noen fiskerester som minken tydeligvis hadde lyst på. når jeg skulle løfte vekk søpleposen ble minken sur og gikk til angrep på støvelen min. så farlig var det;) Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 snip Nå, hvordan gikk det? Var det noen voldtekts-tyv som ville stjele datamaskina di? Du har forøvrig for lang signatur. Det kan maks være 4 linjer, iht retningslinjene(i menyen til venstre) Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Var nok et par fjorten år gamle guttunger som ville ta hevn og stjene din Aries, tenker jeg meg, Lapompo... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå