Manlulu Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Nå vil jeg ikke ha en slik hva er best du suger omg tråd, men lurer på hvilket spill jeg kan like best? Har DC vs Mortal Kombat kommet enda? Er fan av begge tittlene, men er usikker på anime greiene i Street Fighter 4. Fra før liker jeg veldig godt Dead or Alive om det kan hjelpe. Lenke til kommentar
Vault Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 DC vs Mortal Kombat = casual Street Fighter 4 = Hardcore Grovt sett. SFIV er et spill hvor du ikke kommer noen vei med bare button mashing osv. DCVMK er morsomt, men altfor casual. Lett å plukke opp og spille,men ikke mye å sette seg inn i. SFIV er det motsatte, spillet er utrolig vanskelig men samtidig utrolig tilfredstilende når du klarer å f.eks slå siste boss som er en av de mest utrolige drittsekkene av bosser du sikkert kommer til å møte i nyere tid. SFIV = Vanskelig, men lengre holdbarhet MK vs DC = Lett, men ikke mye å sette seg inn i Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 Kjøpte Street Fighter 4 Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 jeg hadde ikke valgt noen av de jeg,selv om SFIV er mer skills så betyr det ikke at det bedre. er jo pga flesteparten velger SF er jo pga de er SF fans av tidligere spill. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Om man er fan av de tidligere spillene og SF4 er enda bedre er det vel ikke noe i veien for at man kjøper det? Selv har jeg MKvsDC og er storfornøyd med det. Er stor fan av både MK og DC, og liker litt casual spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå