Gå til innhold

3510i eller t720i

Anbefalte innlegg

Hvilken av disse syns du er best? Jeg har 3510i nå men vurderer og kjøpe t720i.Jeg liker godt designet på motorolaen men hvordan er skjermen i forhold til 3510i?Ser du pikslene tydelig?

Hvis du hater Nokia eller Motorola så drit i skriv...Jeg er bare innteresert i og høre objektive meninger. :wink:

Et annet spørsmål er om jeg kan kjøpe ny mobil på abonnomentet til pappa.Han kjøpte seg en 6610 med netcom talk i dag.Kan han da kjøpe en ny mobil feks om en uke og videreføre eller må man vente en hvis stund før man kjøper ny mobil?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om jeg klarer og være objektiv er det tvil om, men jeg ville valgt T720i. Skjermen er klar og stor i forhold til 3510i, og har et finere design...

Det spørs hva du bruker mobilen din til, er det mest sms og ringing ville jeg beholdt 3510i... liker du en litt spennende mobil (med litt barnesykdommer :wink: ) så gå for t720i.

Og ja - det skal gå ann å registrere mobilen i din fars abonnement.. da vil nummeret ditt bli stående i hans navn, men det har ikke så mye og si.

Lenke til kommentar
Hvis han kjøpte telefonen med binding (f.eks i 12 mnd) kan det være at du må vente til bindings tiden er utgått! :(

keywords: kan det være... -for du har ikke peiling har du vell... jeg har selv fått tilbud om det fordi om min fars abonnement-tid var gått ut...

Lenke til kommentar
Hvis han kjøpte telefonen med binding (f.eks i 12 mnd) kan det være at du må vente til bindings tiden er utgått! :(

keywords: kan det være... -for du har ikke peiling har du vell... jeg har selv fått tilbud om det fordi om min fars abonnement-tid var gått ut...

Jeg har jo aldri videreført mitt fars abbonement vet du.. neida :roll:

Har faktisk peiling!

Lenke til kommentar
t720i er en mye heftigere mobil, den har skikkelig MMS og bedre skjerm.

De polyfoniske tonene er mye bedre også. Tror det snart vil dukke opp en test av t720i her på amobil.no, 2 uker eller noe sånt.

Sorry men T720i har IKKE skikkelig MMS. Jeg har T720i selv, og prøvde her om dagen å ta i mot MMS. Det gikk ikke.... Derfor ringte jeg til Motorola Kundeservice som etter mye om og men kunne fortelle at T720i har det de kalte "MMSlite" , og derfor ikke kan ta imot MMS. Den kan faktisk ikke motta MMS, men kun sende....

Kundeservicen beklaget det hele, og mente at Motorola hadde vært altfor dårlige til å påpeke dette i markedsføringen. :evil:

Dessuten kan du bare sende tekst og ett bilde. Ikke noe lyd eller bakgrunnsfarger her i gården nei... :grumpy:

Likevel syns jeg du bør velge T720i fremfor 3510i da :wink:

Lenke til kommentar
t720i er en mye heftigere mobil, den har skikkelig MMS og bedre skjerm.

De polyfoniske tonene er mye bedre også. Tror det snart vil dukke opp en test av t720i her på amobil.no, 2 uker eller noe sånt.

Sorry men T720i har IKKE skikkelig MMS. Jeg har T720i selv, og prøvde her om dagen å ta i mot MMS. Det gikk ikke.... Derfor ringte jeg til Motorola Kundeservice som etter mye om og men kunne fortelle at T720i har det de kalte "MMSlite" , og derfor ikke kan ta imot MMS. Den kan faktisk ikke motta MMS, men kun sende....

Kundeservicen beklaget det hele, og mente at Motorola hadde vært altfor dårlige til å påpeke dette i markedsføringen. :evil:

Dessuten kan du bare sende tekst og ett bilde. Ikke noe lyd eller bakgrunnsfarger her i gården nei... :grumpy:

Likevel syns jeg du bør velge T720i fremfor 3510i da :wink:

Seriøst????? Da kan jo folk saksøke Motorola for manglende informasjon. Det sies jo at den har "full" MMS.

Lenke til kommentar
Hvilken av disse syns du er best? Jeg har 3510i nå men vurderer og kjøpe t720i.Jeg liker godt designet på motorolaen men hvordan er skjermen i forhold til 3510i?Ser du pikslene tydelig?

Hvis du hater Nokia eller Motorola så drit i skriv...Jeg er bare innteresert i og høre objektive meninger. :wink:

Et annet spørsmål er om jeg kan kjøpe ny mobil på abonnomentet til pappa.Han kjøpte seg en 6610 med netcom talk i dag.Kan han da kjøpe en ny mobil feks om en uke og videreføre eller må man vente en hvis stund før man kjøper ny mobil?

Hei

Behold din 3510i, uten tvil.. det er en mobil som har det en ungdom trenger (MMS, fargeskjerm, poly osv) når det gjelder motorolaen, så har jeg selv hatt t720, skjermen er veldig bra, men en del "flimmrer", men brukervennligheten er helt gone.. ikke sløs bort 2500 kroner på en mobil som jeg personlig ikke syunes er bedre en 3510i. behold den, og spar heller noen ekstra 100`lapper til en bedre mobil (3650 fks) koster jo rundt 3500 da, men.

behold 3510i inntill videre ;):grumpy:

Lenke til kommentar

Levlex skrev : Seriøst????? Da kan jo folk saksøke Motorola for manglende informasjon. Det sies jo at den har "full" MMS.

jepp.. helt seriøst

Vet at det er flere her på forumet som har den, så kansje vi burde gått sammen mot Motorola :wink:

Dessuten henger kamera-progammet seg hele tida...

http://forum.amobil.no/viewtopic.php?t=108...=asc&highlight= trur jeg har nevnt noe av det der...

Men jeg må da ha en god sak hvis jeg vil heve kjøpet ? "Grunnet villedning kunden gjennom feilaktig reklame " eller noe ? noen som har peiling ? Kan deg på sånt du, Levlex ?

Lenke til kommentar

Nå har jeg vel egentlig bestemt meg.Nokian skal ut.Har bare hatt den i tre måneder men en det har dukket opp en hel haug med feil.

Har sett rundt på priser på t720i men så så jeg en artikkel på amobil.no at det snart kommer enda en oppfølger med full mms støtte og den er litt mindre. Da tror jeg at jeg venter på den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...