Fred7555 Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Hei, har hatt Avira en stund nå (gratis-versjonen), men har nå lyst til å fjerne pop-up vinduet som kommer i hver update. Har fulgt denne guiden, men sliter der med å lage en ny handling, fordi det alternative ikke finnes oss meg, eller kanskje jeg som gjørdet helt feil, kanskje fordi engelsken min ikke er helt perfekt. Så viss noen kunne forklare litt nærmere, ville jeg ha satt veldig pris på. Har Vista Ultimate 64-bit Takker for hjelpen Endret 5. april 2009 av Alastor Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 Tror jeg klarte det der, tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
ed9 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Appropo dette... Er det nok å legge til det under .: Disable the splash screen :. for å fjerne reklamen? Eller må man også gjøre det som står under .: Disable the Avira AntiVir avnotify nag screen :. ? (Gjør dette noe mer evt?) Mvh ed9 Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Er det nok å legge til det under .: Disable the splash screen :. for å fjerne reklamen? Nei når jeg teset det virket ikke den metoden,nå tar det 1 min og gjøre som jeg har forklart på bildet. Lenke til kommentar
Eivind87 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Er det nok å legge til det under .: Disable the splash screen :. for å fjerne reklamen? Nei når jeg teset det virket ikke den metoden,nå tar det 1 min og gjøre som jeg har forklart på bildet. For oss som ikke er så enormt gode i data og programmering og slikt, kan du lage en oppskrift i tillegg til det bildet? Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Ja bildet bør vel være godt nok,men ok litt nøyere forklart. Start->kjør->secpol.msc Da kommer du inn sånn det ser ut på bildet. Flere regler->høyereklikk->ny baneregel Da blar du til igjennom til du finner "avnotify.exe" Du velger opphevet "ok" ferdig. Lenke til kommentar
ed9 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) ...Nei når jeg teset det virket ikke den metoden,nå tar det 1 min og gjøre som jeg har forklart på bildet. Takk for oppklaring! Tenkte kanskje at det andre gjorde noe annet sjø... Sånn egentlig så er vel reklamen grei å ha, fin måte å se at Avira'n har oppdatert seg Endret 2. april 2009 av ed9 Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 Hei igjen Nå er det en stund sidne jeg gjorde det på forklaringen, men den pop-upen kommer enda opp. avnotify.exe står på "opphevet" som den skal, men den pop-upen kommer enda opp. Noen forslag til hva jeg har gjort galt? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Skjønner ikke helt hvorfor denne tråden har fått leve, den omhandler jo hvordan gå rundt de betingelsene et gratisprogram gir deg, altså cracke dette. Om folk har en god forklaring på hvorfor denne tråden burde leve, send meg en pm. Tråden stenges, link i første innlegg er fjernet. EDIT: PM er mottatt, tråden gjenåpnet. Avtalen bruker aksepterer ved installering av avira inneholder ingenting om "du skal ikke hindre reklame i å kjøre". Endret 5. april 2009 av Alastor Lenke til kommentar
janingar Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Denne tråden er litt gammel, men jeg har det samme problemet som fred7555 med at jeg ikke ikke finner det riktige alternativet. Fulgte samme oppskrift, bare under Win XP i stedenfor. Jeg finner ikke alternativet security under properties. Tar jeg ikke feil menes det at det skal finnes en fane som heter sikkerhet under egenskaper for filen? Selv finner jeg bare fanene "generelt", "versjon" og "kompabilitet" under egenskaper for filen. Kan det fungere å bare slette hele filen? Jan Ingar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå